Hoi allemaal! Ik heb al een aantal dagen buikpijn in mijn onderbuik. Ben verder niet misselijk. Zit vandaag 3/4 dagen voor NOD en 10/11 dpo. Vandaag getest en er was een heel licht streepje te zien. Maar het kan nog alle kanten opgaan. Maar sinds vanavond kreeg ik hele erge krampen in me onderbuik en steken in mijn onderbuik richting mijn baarmoeder. Het doet z'n zeer dat als ik loop en rechtzit heb ik z'n drukkend gevoel heb in mijn buik. Als ik me uitstek dan heb ik z'n trekkend gevoel. Als ik half lig dan valt de pijn mee. Me buik is ook erg opgezet. Ik ben bang dat dit te maken zou kunnen hebben met toch een voorbereiding in mijn NOD ? Of iets met mijn darmen. Mij lijkt het namelijk niet dat ik nu al last kan krijgen van mijn buik nu ik heel licht positief heb getest. Heeft iemand dit soort gelijke ook gehad? Weet dat jullie geen dokters zijn maar misschien komt het bij iemand bekend voor?
Kun je een foto van je positieve test plaatsen? Met welk merk heb je getest? Hoe weet je wat je NOD is als je een maand geleden net gestopt bent met de pil? Dit is dus de eerste cyclus na de pil? Hoe heb je je eisprong gevonden? Zou over een paar dagen even weer testen. Dan zou het tweede streepje duidelijk zichtbaar moeten zijn. Je klachten kunnen duiden op een naderende menstruatie, een eisprong (waar sommige zwangerschapstesten ook op kunnen reageren) of op een beginnende zwangerschap.
Dit is mijn test gister geweest , stond in mijn andere topic😉 Fotoalbum, Gratis Online! Jouw Digitale Foto's in een Online Fotoalbum bij Mijn Album! Dit is idd mijn eerste cyclus sinds de pil maar ik ben deze maand gelijk beginnen met ovulatie testen om zicht te krijgen in mijn cyclus. Ben op cd10 begonnen met testen en op cd18 ( 29 jan) had ik 2 keer die dag een positieve ovulatie test. Dag daarna steken en buikpijn( minder erg dan gister) die dag na de positieve ovulatie test was de test ook weer negatief toen ik die steken had. Daarom weet ik dat ik mijn ei al heb gehad😉. Ik heb de zw test gedaan met het merk sensitest. Ik wacht tot vrijdag ( 2 weken na mijn ei sprong) en dan test ik met de cb als ik lichte streepjes blijf houden bij de sensitest.
Ziet er positief uit. Misschien is de pijn wel een positief teken en voel je de banden van je baarmoeder. Of je darmen die reageren op een prille zwangerschap. Laat je het hier weten als je weer hebt getest?
Ik had begin van mijn zwangerschap ook veel krampen en een opgeblazen buik. Ik had echt krampen alsof ik elk moment ongesteld zou worden. Ik duim voor je!
Hier ook in het begin zelfs voordat ik positief testte menstruatie krampen en last van darmen. Ik dacht ook dit klopt niet ik ga ongesteld worden maar schijnt er toch bij te horen. Spannend ben benieuwd naar je volgende test
Voordat ik positief teste had ik ook buikpijn en steken, deed behoorlijk zeer. Op 11dpo een test gedaan en deze was goed positief. Dus het kan zeker, ik zeg alvast voorzichtig gefeliciteerd!
Bij mij begon 10 dagen voor m'n NOD buikkrampen. Kleine krampjes rechts onderin m'n buik. Ook 1 dag een mega opgeblazen gevoel en had uiteindelijk met een kv early een heeeeeeel licht positief resultaat. Oh ja, had ook opeens enorme stemmingswisselingen Bleek uiteindelijk hartstikke zwanger hoor 19 februari hoe ver ik precies ben Ik zie al een heel mooi streepje op je test verschijnen. Mijn tip, laat via de huisarts bloed prikken. Die meet meteen de hoeveelheid HCG Heel veel succes en een heel voorzichtig gefeliciteerd
Doet de dokter zomaar bloedtesten ja? Morgen ga ik weer testen. Dan is het 1 dag voor mijn NOD en 2 dagen later dan mijn laatste test. De streep moet dan duidelijker zijn! Net alleen wel last gehad van menstruatie krampen. Maar nog niets te zien! Heb wel heel veel last van wit slijm! Nog nooit zo erg gehad! Bah zeg
Ik heb 1x een early test gedaan en daarna heeft de huisarts 2x een bloedtest gedaan. 1e keer was m'n HCG verhoogd met 7,6 en een week later was het 401 Mijn huisarts doet dus bloedtesten ja
Nou na vannacht niet te kunnen slapen en vanochtend klaar wakker te zijn, weer een testje gewaagd! Nu 2 dagen geleden na andere test en nu is de lijn zo goed zichtbaar!! http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-Z8NGNBYE.jpg
Ik zie ook een duidelijk streepje. Licht, maar het is er zeker. Een voorzichtige gefeliciteerd ook al van mij! Bij mijn zwangerschap had ik 3 lichte tests en ging ook naar de ha. Die zei doodleuk: "natuurlijk zullen we een bloedtest doen, maar met 3 posi-tests wil ik je wel vast feliciteren! Geloof me, je bent zwanger!"