Hallo iedereen, Ik ben deze maand voor het eerst begonnen met ovulatie testen. Ik heb een onregelmatige cyclus en wil graag weten wanneer ik mijn eisprong heb. Mijn cyclus zit tussen de 27 a 35 dagen. Mijn laatste dag van de menstruatie was op 4 februari. Ik ben 7 februari begonnen met mijn eerste test toen was er geen 2e streepje te zien, vanaf 8 februari tot vandaag alleen maar lichte streepjes, maar nog geen knaller. Betekend dit dat ik nu vruchtbaar ben, of dat het er aan zit te komen? of moet ik die lichte streepjes negeren? De testen zijn trouwens van de Action. Bedankt voor het reageren !
Ik heb geen ervaring met Action testen... Vorige maand eens geprobeerd met 7 kv ovulatietesten en werden maar niet "knallend". Ik gaf het op en weet het aan de testen. Achteraf gebleken heb ik dus nooit getest op mijn eisprong, die kwam later. Dus, als ik je advies moet geven, blijven testen ^^
Ik ga ook zeker door met testen, en uiteraard om de dag 'klussen' voor het geval dat we hem toch mis lopen haha
Een licht streepje betekent niets. Ik heb ook onregelmatige cyclussen (tussen de 30 en 45 dagen). Ik ben nu al 5 dagen op rij aan het testen met ovutesten en blijf gewoon doortesten tot ik een positieve heb. En ook wij zijn om de dag intiem om zeker geen eisprong te missen
Dag dames, Ik ben ook erg onregelmatig ongesteld en ga ook deze maand beginnen met ovulatietesten. Ik denk zomaar dat ik na 4 weken pas m'n ei heb (laatste cyclus had ik 5 dagen lang een pijnlijke eierstok en jahoor precies 14 dagen later ongesteld). Ik heb ze van 123thuistesten. Ben erg benieuwd of t werkt.
Ik test al 9 dagen en op het begin was hij spierwit. En nu heb ik constant een ligte 2e streep. Alleen geen knaller helaas.. ik ben dan wel aan de medicatie om mn eisprong te regelen alleen laat die mij deze maand redelijk in de steek
Bedankt voor het reageren allemaal, ik moet gewoon geduld hebben en dat is soms erg moeilijk als je graag iets wilt haha Hopelijk heeft iedereen snel een mooie duidelijke 2e streep
Bij mij zijn de testen van de Action licht vanaf het moment dat ik start met testen binnen een cyclus. Maar echt rond de eisprong, dus vaak heb ik dan zo'n 4 testen gehad, zijn ze wel overduidelijk. Succes, hoop dat je gauw een knaller te pakken hebt