Niet echt mee eens. Als ik iets niet vertrouw ga ik niet op het advies van een huisarts alleen af. Als het voor mijn gevoel niet goed zit ga ik echt geen ja en amen tegen een HA zeggen. Hoevaak er wel geen verkeerde adviezen gegeven worden, hoevaal er wel geen mensen doorgestuurd worden (aangezien doorsturen huisartsen geld kost dat in mindering wordt gebracht op hun bonus in december) Mijn buurvrouw haar kindje is geboren met een dubbele schisis (hazenlip) toen zij 4 maanden oud was reageerde ze heel vreemd op bepaalde dingen en was wat grauw van kleur. Huisarts zei dat ze een verkoudheidje had en lekker moest uitzieken. Bleek later in het ZH dat het kind ernstig uitgedroogd was omdat ze het drinken door haar neus weer naar buiten werkte ivm open verhemelte. Ze heeft vervolgens 3 dagen in het ZH gelegen aan allerlei infusen. Dus nee, huisartsen weten niet altijd of iets spoedeisend is of niet, je voelt zelf wel als er iets niet klopt in je lichaam of aan je kind en het advies van je lichaam vind ik meer spreken dan van een huisarts eigenlijk, huisartsen heb ik altijd een idee van ff aan de vinger likken en kijken wat het is, klaar.
Gatver, zit dit topic al sinds gisteren te volgen, en krijg hier helemaal kippenvel van! Zo zie je maar dat je wèl op je eigen gevoel af moet gaan...... Laat even weten als je nieuws hebt ok? En voor jou veel sterkte! Liefs Kari
pff heftig zeg!! heel veel sterkte heeft ze er ook pijn bij? nierstenen zijn soms niet te zien op foto en echo ( hier ook niet) en dan plas je ook bloed en heb je koorts en ben je doodziek en heb je pijn en kots je alles onder..
Dat hoor je mij niet zeggen, ik zei dat jou man wat anders had dan dit meisje waar het om gaat. Het een gaat over bloed bij plas bij jou gaat het om bloed bij poep. Je hoort mij niet zeggen dat het minder ernstig is. Ik geef alleen aan dat het 2 heel verschillende dingen zijn, die je echt niet met elkaar kunt vergelijken.
Als ze koorts heeft, dan moet er wel een onsteking zijn. Denk dan niet dat ze haar bij de HA er goed op hebben onderzocht!
@yukl, dat ben ik het niet met je eens. als zijn mijn moeder gelijk hadden door gestuurd naar het ziekenhuis was ze nu niet verlamd geweest.
Wat naar allemaal! Hoop dat ze er snel achter komen wat het kan zijn. Mijn man plaste een ook eens bloed, had geen pijn had maar wel koorts , hij bleek toen blindedarmontsteking te hebben. Sterkte en Beterschap voor haar!
helemaal mee eens! als ik op huisartsen was afgegaan had Ryan nu niet meer geleefd! Ze zeiden toen ook van is gewoon ziek niks mee aan de hand een week erna werd ie met de ambulance afgereden en geopereerd. En bij mezelf heb ik het ook meegemaakt. Ik had hart klachten en ze zeiden maar dat het tussen me oren zat! Ik had toch gelijk en na 9 jaar ben ik vorige maand geopereerd en ik ben er nog niet over een aantal jaar moet er nog een operatie gedaan worden. Dus geef groot gelijk dat je altijd op je eigen intuïtie moet afgaan...ik zeg maar zo beter 1000 keer te veel gaan dan 1 keer te weinig
Hi Meiden, Ze weet nog niet meer. Ik denk dat ze vandaag nog wat onderzoekjes en uitslagen krijgt! Ik ga iig vanmiddag even bij haar langs. Ben zo benieuwd wat het nu is! Als je dat maar weet he, zit zo in onzekerheid nu, bleh! Hoop dat het idd allemaal meevalt. En ben blij dat ze in goede handen is nu.
Blijkbaar heeft de dokter toch geen goed advies gegeven want de vriendin van TS is dus wel degelijk opgenomen .. HA hebben het niet altijd aan het rechte eind hoor .. Vaak genoeg mee gemaakt dat er fouten worden gemaakt ..
Ik ben vanmiddag bij haar langs geweest en ze voelde zich opzich wel weer oke. Ze heeft vanochtend een blaasonderzoek gehad, en daar was op te zien dat haar blaas sowieso heel erg ontstoken is. Ze zit nu aan de antibiotica en ze gaan kijken of het hiermee weg gaat.