Na 5 dagen nog steeds geen temperatuurstijging na positieve ovulatietest!?!?!?

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Jettos, Apr 8, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jettos

Jettos Bekend lid

Jun 18, 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    Dag meiden!

Zoals de titel van dit topic al samenvat, mijn temperatuur blijft laag na een positieve ovulatietest...

Dit is de tweede ronde dat ik temperatuur en de vorige ronde had ik een keurig temperatuurkaartje, deze ronde is het helaas minder... :(

Op cd 13 een positieve ovutest en tot op heden nog steeds dezelfde stabiele temperatuur van 36.6
    Vorige ronde ook op cd 13 positieve test op cd 16 tempstijging, dus cd 15 eisprong.

Baal er zo van en ben enorm onzeker! Heb ik nu geen eisprong??
    Hoe kan dat? Probeer het los te laten, maar dat is erg moeilijk. Elke ochtend weer bezorgder als temp laag is.

Wat denken jullie ervan?

2. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

Hey,

Je hoeft je niet ongerust te maken, je eisprong zal zeker wel nog komen. Ik heb dit ook eens gehad, 12 dagen lang had ik positieve ovulatietesten maar geen temperatuursstijging. Soms kan het dat je eitje moeite heeft met springen. Het springt dan enkele dagen later of er komt een ander eitje tot rijping (dit verklaart de hoog blijvende LH piek of meerdere positieve ovulatietesten). Probeer het gewoon los te laten, je temperatuurstijging komt er wel. Hoe meer je er over stresst, hoe langer het allemaal duurt.

Groetjes

Daphné

3. Jettos

Jettos Bekend lid

Jun 18, 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    Thnx voor je lieve reactie.
    Je geruststelling heeft geholpen, want...

Vanmorgen een temp stijging van 0.3!!

Dus, ben helemaal blij!

Jij ook succes met zwanger worden!

4. daphnev85

daphnev85 Niet meer actief

Voila... dit is waarschijnlijk je eisprong geweest... Het aftellen kan beginnen :p Veel succes en niet teveel stressen :p (moet ik juist zeggen, hahaha!)

5. Sandana

Sandana VIP lid

Jan 9, 2012
    5,682
    5
    38
    Female
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Hoe tel je een + ovutest?
    Een 2e streep zegt niet meteen iets... hij moet even donker of donkerder zijn dan de controlestreep.

Soms hebben mensen idd dagen achtereen + testen, soms wordt hij in de loop van de dagen steeds donkerder tot hij ineens + is.

6. Jettos

Jettos Bekend lid

Jun 18, 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    Thnx voor je aanvulling, Sandana.

Ik heb altijd een heel duidelijke positieve test. Ook maar één dag, daarvoor en daarna zijn ze enkele dagen bijna blanco en daarna blanco. Dus dat klopte wel ;)

Idd, nu niet gaan stressen, makkelijker gezegd dan gedaan. Alleen heb ik niet zoveel hoop voor deze ronde, want zaterdagavond voor het laatst kunnen klussen en dus gister pas mijn ei... Maar, maakt niet zoveel uit, ben allang blij dat ik mijn ei gevonden heb! :)

7. blauwoogje90

blauwoogje90 Bekend lid

Feb 5, 2013
    920
    0
    16
    Denk dat je echt wel een kans maakt hoor! Er zit maar hooguit 2 dagen tussen het klussen en je eisprong. Dus kans genoeg zou ik zeggen:)
    Nu is het wachten geblazen, veel leuke dingen gaan doen dan gaat de tijd hopelijk snel!

8. Jettos

Jettos Bekend lid

Jun 18, 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    Thnx Blauwoogje! Ik hoop dat je gelijkt hebt ;)

Jullie gaan ervoor in de zomer? Nog ff wachten dus?
    Succes tzt!!

9. blauwoogje90

blauwoogje90 Bekend lid

Feb 5, 2013
    920
    0
    16
    Ik hoop met je mee hihi:)
    Dank je! Ja inderdaad, pas van de zomer. We willen eerst nog even saampjes op vakantie. Maar tegelijkertijd krijgt mijn lichaam nog even de tijd te herstellen na de pil. Merk aan mijn cyclussen dat de hormonen nog van slag zijn (helaas). Maar hopelijk komt dat met de tijd wel goed. We zijn niet voorzichtig met klussen, dus misschien ben ik onverwachts toch zwanger vóór die tijd. Dat is dan alleen maar welkom;) Geeft voor ons nu alleen maar rust dat we er nog niet zoveel mee bezig hoeven te zijn met op tijd klussen.
    En jij hebt een miskraam gehad lees ik? Lijkt mij erg naar om mee te maken. Was het een vroege miskraam of was je al verder? En hoe ga je daar mee om meid? Ik hoop dat je binnenkort een positieve test mag krijgen en natuurlijk dat dit kindje bij jullie blijft!

10. Sandana

Sandana VIP lid

Jan 9, 2012
    5,682
    5
    38
    Female
    Verpleegkundige
    Onder Eindhoven
    Ik werd zwanger van klussen 4 dagen voor eisprong.
    Je hebt meer kans om zwanger te worden van zaadjes die al klaar liggen, dan als ze nog helemaal naar het eitje moeten zwemmen.
    Succes!

11. Jettos

Jettos Bekend lid

Jun 18, 2012
    685
    1
    18
    Amsterdam
    Slim Blauwoogje om even 'relaxed' te ontpillen.
    Komt allemaal goed, ik duim voor een wondertje voor jullie.
    De miskraam was heftig. Zó blij, eindelijk na 8 rondes zwanger, hartje zien kloppen op de echo en toch mocht het niet zo zijn... Het vruchtje is 7 week geworden, en met 9 week kreeg ik de mk. Toen moest m'n lichaam nog een poos herstellen.

Maar goed, nu weer op de rit, dus vol verwachting klopt ons hart! Geduld is alleen veel moeilijker na de mk... ;)

Sandana, ik hoop het, maar heb al meerdere rondes ruim voor eisprong geklust (3, 4 dagen), maar nog geen resultaat. De keer dat ik zwanger was, hebben we waarsch geklust op de dag van de eisprong. Ach, zit nu nog maar in ronde 3 na mk, dus komt vast goed.
    Mooi kindje heb je, heb op de foto gestemd hoor!

12. blauwoogje90

blauwoogje90 Bekend lid

Feb 5, 2013
    920
    0
    16
    Dank je!:) Spannend voor jou hé, nu is het aftellen... Kom je de dagen een beetje door? Of kijk je al echt met spanning uit naar je nod?

Nou, lijkt mij zeker heftig. Na al die tijd zwanger en dan na een aantal weken toch een mk. Fijn dat jij/jullie er weer helemaal voor gaan. Hopelijk hoef je deze keer niet zolang te wachten!!!:)

13. blauwoogje90

blauwoogje90 Bekend lid

Feb 5, 2013
    920
    0
    16
    Hoi meid, ik zie dat je menstruatie al begonnen is. Wat balen!:S

Share This Page