Origineel Housewarming kado?

Discussie in 'De lounge' gestart door MollyM, 16 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MollyM

MollyM Bekend lid

Weet er iemand misschien een origneel housewarming kado?

We moeten morgen naar een oud collegaatje (meer een goede vriend) en die zijn pas verhuisd naar een leuk oud huisje wat ze een beetje verbouwd hebben. Ze hebben twee kindjes.

Weet er iemand misschien een leuker kado dan een flesje wijn en een bloemetje :)

2. loopy

loopy Fanatiek lid

23 apr 2007
    3.564
    0
    0
    kantoor
    gouda
    een spiegel waar je een wens, je naam en de datum op plakt met plaklettertjes

3. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Leuke lijst voor aan de muur.
    Naambordje met alle namen en achternaam erop.
    Mooie plant.

4. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

een naambordje

5. MollyM

MollyM Bekend lid

dat naambordje vind ik wel een heel leuk idee! Super de andere ideen trouwens ook.

6. mamastarlight

mamastarlight Niet meer actief

moet je wel snel even regelen want ik weet niet hoeveel tijd er in gaat zitten om dat te laten maken.

7. Sjaantje

Sjaantje Bekend lid

25 jul 2006
    663
    0
    16
    Dordrecht
    cadeaubon van een woonwinkel of doehetzelf zaak.
    Niet superorigineel maar wel erg fijn om te krijgen

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Kapstok!

9. Minke24

Minke24 Fanatiek lid

18 aug 2007
    1.383
    24
    38
    Of... (heel stom misschien) je vraagt of ze nog wensen hebben! Ze hebben vast nog wel dingen op hun verlanglijstje staan. Misschien niet zo origineel, maar je weet wel zeker dat ze het leuk zullen vinden.

Ik vond 't na onze verhuizing heerlijk wanneer mensen vroegen of we nog wat op ons verlanglijstje hadden, want op een gegeven moment had ik wel genoeg planten en andere liflafjes die later in de vuilnisbak verdwenen omdat ik ze echt niet mooi/handig etc. vond.

Een naambordje vind ik bijvoorbeeld erg persoonlijk, hoe weet je dat ze 't leuk vinden en nog niet hebben. Wat voor stijl houden ze van, wat voor tekst willen ze erop (voornamen, fam. etc.). Zou ik liever zelf willen beslissen.

Vriendinnen die op kamers gingen gaf ik meestal een emmer met wat schoonmaakspullen. Dat komt altijd wel van pas, maar is in dit geval denk ik niet zo leuk. Is meer iets voor mensen die nog vanaf nul moeten beginnen.

Deel Deze Pagina