Tips organiseren feest/toernooi tennis

Discussie in 'De lounge' gestart door Appeltje2, 3 okt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Appeltje2

    Appeltje2 Bekend lid

    23 sep 2014
    773
    176
    43
    #1 Appeltje2, 3 okt 2014
    Laatst bewerkt: 3 okt 2014
    Heeft er iemand leuke tips voor het feest/toernooi voor de tennis.

    Van hapjes en het presenteren ervan.
    Aankleding, feestavond.

    Toernooi is 2 weken. Er word elke avond 6 wedstrijden gespeeld. Na afloop krijgen ze een hapje. Vorig jaar was het een bordje met komkommer, kaas en worst. Daar willen we nu van af. We willen daar wat anders voor in de plaats.

    Schaaltje pepernoten en nootjes. Op de bar en tafels.
    Weet iemand waar je leuke schaaltjes, tafelkleedjes kaarsen, kandelaars kan kopen?

    Voor kinderen een zakje snoep. Die zakjes doen we in grote open geknipte tennisbal. Die zetten we op de bar neer.

    Feestavond is thema disco. We hebben een glitterbol voor de rest niet echt veel. Iemand nog een idee?


    alle tips zijn welkom.
     
  2. ButterflyNova

    ButterflyNova VIP lid

    31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Google eens zou ik zeggen ;) Kom je tal van ideeën tegen.

    Van hoe laat tot hoe laat is het feestje? Omdat er ook aan de kinderen gedacht wordt?
     
  3. justme1974

    justme1974 Fanatiek lid

    20 jan 2009
    3.660
    1.827
    113
    Wanneer is het? Hoeveel mensen? Budget? Thema? etc. etc.

    Welke uitstraling wil je hebben? Sjiek, persoonlijk, huiselijk etc. etc. Allemaal dingen om over na te denken.

    Hoeveel tijd heb je per avond om dingen klaar te maken? Heb je plek genoeg om een voorraad te bewaren en koel te houden of moet je dagelijks boodschappen doen?
     
  4. Debaky

    Debaky VIP lid

    22 apr 2013
    10.348
    5.392
    113
    Ik zou sowieso al je spulletjes qua bordjes, servetten etc inslaan bij de action. Daar heb je veel keus en kost geen drol.

    Waarom doe je iedere avond niet iets met een thema?

    Bijvoorbeeld één avond spaanse avond, dan maak je lekkere tappa's ( even op google zoeken naar recepten )

    Dan doe je één avond een hollands thema dus dan gewoon zoals vroeger kaas met een zilveruitje, komkommertje, tomaatjes, toostjes etc

    Dan doe je een avond BBQ avondje

    Een avondje Bierfeest ( niet dat je dan alleen bier moet shenken natuurlijk ) dus lekker bockworsten, krakelingen etc

    Hoeft natuurlijk niet iedere avond een ander thema maar dat moet je dan zelf uitzoeken ;)

    Zo hebben wij het toevallig vorig jaar op de tennis gedaan met het toernooi.

    En inderdaad op de tafels gewoon schaaltjes met nootjes, krackers, chips etc zetten.
     
  5. Appeltje2

    Appeltje2 Bekend lid

    23 sep 2014
    773
    176
    43
    Hallo ButterflyNova,

    Het feest begint 2de vrijdag s'avonds vanaf 21.00 uur.
    Het toernooi is over 3 weken 2 weken lang. Het laatste weekend is het finale weekend. OP het feest zijn er geen kinderen.

    Voor de kleintjes heb ik ingedachte van drinken appelsap, fristi en limonade.

    Zakjes snoep. dropveter, kikkertje, dropsleutel, banaantjes, smurfen.
    zakjes chips.

    In het finale weekend willen we ook wat extra doen van hapjes.

    Op google heb ik gekeken. Alleen ik weet niet waar ik dan precies moet zoeken.
     
  6. Appeltje2

    Appeltje2 Bekend lid

    23 sep 2014
    773
    176
    43
    Denk dat er 30 mensen op het feest komen. Vorig jaar was het een wel een leuk feest. Die willen we ook zo houden. Het is wel leuk om voor het feest de kantine te versieren maar waar mee is de vraag.

    Het toernooi heet herfsttoernooi.


    Ja we hebben een keukentje met koelkast en vriezer. We kunnen elke dag inkopen doen. Zelf denk ik dat we om de dag de verse spullen gaan kopen. Drinken hebben we genoeg op voorraad.

    We hebben wel wat tijd s'avonds om wat klaar te maken. We zijn zeker met ze 2 per avond.

    Budget hebben niet echt overgehad. De afgelopen jaren hebben niet echt veel geld uitgegeven aan aankleding. We willen een nieuwe look
    Dat het anders is dan andere jaren. Gezellig. Dat we een leuke indruk achterlaten bij de mensen die mee doen met het toernooi.
     
  7. Appeltje2

    Appeltje2 Bekend lid

    23 sep 2014
    773
    176
    43
    Dankje wel.
    Dat is wel een leuk idee. Om paar thema's er aan vast te doen.
    Ik zal daar eens over nadenken. Dat is wel leuk dat het verschillend is.
    De laatste jaren was het eigenlijk allemaal het zelfde.

    Gisteren bij de action geweest. Daar hebben ze wel leuk spullen die we kunnen gebruiken.
     

Deel Deze Pagina