Mijn zoontje gaat regelmatig meer naar de paarden in het weekend. Hij liep altijd op zijn regenlaarzen ivm de modder. Nu krijgt hij steeds koude voeten in zijn Hema Jip en Janneke laarzen. Wie heeft er ervaring met gevoerde (oid) laarzen? Houden ze daar echt warme voeten in?
Dan krijg je zweetvoeten had crocs gevoerde denk dat je beter paar sneeuwboots kan halen goedkope en die aan doen
Ik heb snowboots voor mijn zoontje in die maat van de Aldi. Zijn heel fijn, die van de Lidl waren ook wel aardige kwaliteit, die had ik vorig jaar voor mijn dochter. Toen had ik snowboots van de Action, maar dat waren echt flutdingen, de voering liet los, scheurde etc.
Wij hebben hier ieder jaar gevoerde laarsjes van de welkoop. Ze zijn erg fijn, lekker warm en onze jongens lopen er graag op.
Ik heb ook al een paar jaar de snowboots van de welkoop. Ze zitten stevig om de voeten en zijn lekker warm. Wij willen geen andere meer. Ze hebben ook een rubber voet zodat ze goed schoon gemaakt kunnen worden en goed waterdicht zijn.
Snowboots idd. Ik heb trouwens regenlaarzen van de lidl voor de jongens, met een bontje erin. Zijn ook lekker warm.