Ook wij komen er niet uit. In januari zal er een meisje bij komen en we liggen totaal niet op 1 lijn. Mijn lijstje tot nu toe is: Izabel Violet Hazel Bailey Reva Selah Nyah Genesis Zola We hebben al een dochter en zoon, zij heten K.aïsha en J.ezuëll. Manlief kwam met Heidy wat ik wel leuk vind maar toch niet helemaal. Help?! Heb al veel sites doorgespit, maar nog niets iets gevonden waar we allebei helemaal warm van worden.
Selah en nyah vind ik er erg mooi bij passen maar als je parner het niets vind misschien vinden jullie Mckenzie hayden( heeft iets weg van heidi) baylen Wel leuk succes!!
Van jou lijstje vind ik Nyah, Selah en Zola er bij passen...Heidy niet echt. Wat ik er mooi bij vind passen, misschien zit er een naam tussen: Nimué Selin Demiyah (japanse naam) Aeryn Helin Ireen Ezri Beyla Nena/Neda Vanja Yeva Indy Riva Zorah Zina/Ziva Merit Sunja Varscha Erinn Jila Chanou Avalon Dyante Eden Lorelei Novée Avalynn
Selah vind ik ook 1 van de mooiste. Hayden vind ik ook erg mooi, maar vind ml te hard. Beyla en Lorelei vind ik ook erg mooi. Ml kwam net ook nog met Daliah, ik vind de schrijfwijze Dahlia mooier maar vind hem wel mooi!
Dilara finley jamilla rilana moise cassidy jaclyn jaira jezebel alicia alyssa abigail aubrey Dat vinden jullie meadow faylinn Misschien dit iets?
Selah en Nyah vind ik het mooiste uit je rijtje. Misschien zit hier nog iets tussen: Odessa Lovea Meira / Mayra Muriël Caelin Syrinx Atiana Danae Damaris Avelin Phaedra Calista Calypso Kimora Katniss Deliah Dianthe Aelin Aïsha Nicah Ariadne Harlow Maïlys
Vind Jaira en Alicia ook mooi maar beide al vergeven binnen de familie. Deliah andere schrijfwijze maar zelfde uitspraak en Delilah ook erg mooi. Staan mooie opties tussen. Ml vind nog steeds Dahlia het mooist. Ik vind Selah ook erg mooi. En Hazel maar weet vrij zeker dat ik die er niet doorheen krijg. 😊
Selah vind ik mooi, maar misschien een beetje kort van klank in vergelijking met je andere kids? Wat dacht je van Seleah?
Seleah klinkt ook erg mooi. Dat Selah maar twee lettergrepen heeft wijkt idd af van de andere twee namen of ik dat raar vind klinken weet nog niet.
Mellanie is het allemaal net niet. Meer ideeën zijn altijd welkom. Al vind ml Selah ook erg mooi, dus wie weet zijn we eruit, al vind ik zelf Hazel ook nog steeds erg mooi en wat stoerder, Selah klinkt wat liever.