Hoi , ik heb gister middag met die test van kruitvat 2 voor 5 euro licht positief getest en vanmorgen negatief ik ben vanacht wel 3 keer naar de wc gemoeten en heb om 4:30 uur getest maar gister middag was die gewoon licht positief ik ben nu me plas aan het ophouden zo'n 3 uur dan doe ik de test om te kijken of ie dan wel weer positief is ik vindt het maar raar iemand ervaring ????
Klinkt raar ja! Zou het inderdaad straks nog even doen hoor Was ie echt liht positief dat we het op de foto kunnen zien?? Ik hoop dat je straks een positieve test in handen hebt Liefs
nou een vroege test van testpoint gedaan heeeeel licht streepje echt heeel licht hoor bijna niet te zien echt piep !!!!!!!!!!!!!
Ik heb ook hele lichte streepjes die nu na een paar dagen wat donkerder worden..\ Dus gewoon even over een paar dagen opnieuw testen en kijken of ze donkerder zijn.. Succes!
@ staartje, ik had dat van de week ook. Eerst een licht streepje, dag erna nega. Dat was woensdag/donderdag. Ik ben vanmorgen ongi geworden en heb gisteren nog een nega test gehad..