gister middag licht positief en vanmorgen zo goed als negatief???

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by staartje, Jul 4, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. staartje

staartje Bekend lid

Feb 5, 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant
    Hoi , ik heb gister middag met die test van kruitvat 2 voor 5 euro licht positief getest en vanmorgen negatief
    ik ben vanacht wel 3 keer naar de wc gemoeten en heb om 4:30 uur getest maar gister middag was die gewoon licht positief :(
    ik ben nu me plas aan het ophouden zo'n 3 uur dan doe ik de test om te kijken of ie dan wel weer positief is ;)
    ik vindt het maar raar

iemand ervaring ????

2. staartje

staartje Bekend lid

Feb 5, 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant
    niemand ???

3. Babii

Babii VIP lid

Jun 10, 2009
    11,520
    3
    38
    Klinkt raar ja! Zou het inderdaad straks nog even doen hoor :) Was ie echt liht positief dat we het op de foto kunnen zien??

Ik hoop dat je straks een positieve test in handen hebt :)

Liefs

4. staartje

staartje Bekend lid

Feb 5, 2009
    806
    1
    18
    zorg
    brabant
    nou een vroege test van testpoint gedaan heeeeel licht streepje echt heeel licht hoor bijna niet te zien echt piep !!!!!!!!!!!!!

5. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Ik heb ook hele lichte streepjes die nu na een paar dagen wat donkerder worden..\
    Dus gewoon even over een paar dagen opnieuw testen en kijken of ze donkerder zijn..

Succes!

6. nedjla

nedjla Fanatiek lid

Jun 16, 2008
    1,773
    40
    48
    nou sucsees alemaal met testen ik hoor alemaal lichte streepjes

7. Nen87

Nen87 VIP lid

Sep 17, 2008
    6,469
    10
    38
    @ staartje, ik had dat van de week ook. Eerst een licht streepje, dag erna nega. Dat was woensdag/donderdag. Ik ben vanmorgen ongi geworden en heb gisteren nog een nega test gehad..

Share This Page