Hoi wil al een hele tijd zo'n mooie gouden ketting met je naam er tussen. Waar kan ik die krijgen en wat kost me die? Groetjes en vast bedankt! Liefs Marjo
Ik heb ook zon ketting met naam van mn vriend,mn oudste dochter en ik zelf. Alleen de naam van Danischa moet er nog bij Wij betaalden toen nog 27 gulden per letter. Nu is dat hier geloof ik 15 euro per letter!
dat is overal verschillend.. ligt aan de dikte van de letter, type letter, en hoeveel letters erin de naam zitten moeten er nog steentjes in ( diamantjes- briljantjes-zirkonia etc) ....wil je de naam aan een ketting incl. of heb je zelf een ketting etc. etc... weet niet waar je woont precies, maar op de zwarte markt in beverwijk staat een stand die heeft ook een winkel en die heeft heel mooie, aparte vormen en is zeer zeker niet duur... ( vanaf 9,50 per letter) http://www.degoudentand.nl/pagina%20met%20frames.html zeker niet in vergelijking met een "echte juwelier' die vaak de prijzen wel weten te rekenen.... woon je in de buurt van belgië of zou ik daarheen rijden...dat scheelt echt bakken met geld...
Zo'n ketting heb ik vroeger ook laten maken! ik heb mega dikke gouden sierlijke letters, was toen 450 gulden kwijt En ik had direct ruzie met mijn ouders, want die vonden het belachelijk veel geld natuurlijk. Ik heb de ketting zelden om...... Ik moet hem echt vaker gaan dragen.
ik heb ze op vakantie in turkije bij een juwelier laten maken was en goedkoper dan hier en vond het ook nog veel mooier (was hand gemaakt) omdat mijn naam uit 9 letters bestaat vind ik het niet zo mooi als het dan zo dik is enz. Ik heb er toen 125 euro voor betaald en erge is heb misschien maar 2 jaar gedragen vind er nu totaal niets meer aan
Ik heb hem in belgie laten maken! Maar ik heb een hele dure. Ligt eraan hoe groot je de letters wilt.... En bij mij zitten er ook nog eens steentjes in Gr's Esther
mijn eigen naam in het arabisch laten maken, weet niet wat het me gekost heeft maar dat was in marokko. en mijn dochter heeft een heel mooie met een bloem erin verwerkt, en die is in costa rica gemaakt, voor maar 30 gulden! en echt goud. smookie wat een leuke site, heb hem opgeslagen, mooi om iets met de melktandjes te doen, of een heel gebit aan een ketting
ik heb er ook 1tje en de plaat alleen al was 375 maar heb ook met steentjes enzo.... maar je hebt ze ook bij kruidvat site en zow maar daar heb je niks aparts... grtjes en succes
beverwijk wordt je ermee dood gegooid en niet duur, weet alleen niet meer wat ik ervoor betaald heb. ik draag hem echt nooit ik vind het nu niet echt mooi meer vind het een tikkie ordi staan.
ze hebben ook een stand op de zwarte markt beverwijk vandaar dat ik ze ken, en weet hoe die hartjes met namen eruit zien.... ik wil zo'n hart laten maken met de namen van de kinderen erin... (ordi of niet
ik heb zelf ook een naamplaat laten maken heb de mijne in turkije laten maken en was 70 kwijt voor 8 letters en een versiering er onder. een aantal jaar geleden heb ik een naamplaat gekregen van mijn ex met zijn naam en die koste hem 455 gulden en dat voor 7 letters ik ben echt heel blij met me naamplaat en zou hem echt voor geen goud weg doen
die is ook mooi, ik vond de bovenste met de letters met de hartjes met tandjes ook erg mooi. ach en wat is ordi, je bent niet ordi door wat je draagt maar hoe je het draagt, en hoe je je gedraagt