Kerstboom

Discussie in 'De lounge' gestart door sweetchocolate, 10 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief

Hoi dames,

Weet niet of er al een topic over gestart is, maar...

Wie heeft de kerstboom al staan? En welke kleur ballen hebben jullie? Hebben jullie een echte of een kunst?

Gisteravond heeft vriendlief de kerstboom en lichtjes erin gedaan. Wij hebben sinds dit jaar een kunstkerstboom (gelukkig). Lichtjes vind ik altijd zo'n rot werk dus dat heeft hij maar gedaan:p.
    De ballen heb ik zilver met blauw, allerlei motiefjes erop. Met van dat "sneeuw" op de takken. Nou ja, sneeuw? Als je onze hond zijn slaapkussen sloopt heb je precies hetzelfde effect. Nou ja, ik sloop niet, onze hond doet dat wel (alleen eigen spullen, als ze in de bench ligt. Nu ligt zij niet meer in de bench en gaat het goed).

We hebben ook van die inniminnie led-verlichting erin hangen. Mijn ouders hebben zo'n ouderwetse, met van die grote kaarsen.

We hadden nog een sliert lampjes over van vorig jaar (kozijnen zijn vernieuwd, vorig jaar hadden wij bovenin nog een klein raam zitten waar stekker doorheen kon (hebben geen buitenelektra op balkon:(). Grote glazen bloemenvaas doet wonderen. Sliert erin gelegd en als het donker is, zal het er heel leuk uitzien (het is half 1 en het begin nu al donker te worden in huis, maar er zal wel regen aankomen).

Groetjes

2. Bonkie

Bonkie Fanatiek lid

30 nov 2009
    2.518
    1
    0
    Make-up & Hair Artist
    Amstelveen
    Hier zijn al meerdere topics over

3. sweetchocolate

sweetchocolate Niet meer actief