Oke ik hoor duizenden tips om te bevallen, en de een nog gekker als de andere... Maar...wat heeft nu bij jullie geholpen? Of heeft er niks geholpen? En hoelang erna begonnen de weeen?
Haha ontzettend De kids halen het bloed onder me nagels vandaag en blijf poetsen... Maar er komt geen eind aan! Nu gaan ze me donderdag/vrijdag inleiden, maar ja zou mooier zijn als ze eerder zelf kwam natuurlijk En daarom alle tips zijn welkom
oh en wat voor tips heb jij allemaal gehoord om de bevalling te starten pris? ben benieuwd want ik dacht dat ik het zat was maar bij jou (positief bedoeld he) ben ik nog in de bloei van me zwangerschap haahahah
Jep sex zeker geprobeerd haha, in de raarste standjes want die buik is toch echt reuze nu Annanashart geprobeert, flink stuk wandelen, anijs, boterham pindakaas, bitterlemon, al 3 liter ongeveer Tja welke zijn er nog meer haha
een flink stuk wandelen schijnt ook te helpen...Maar heb net zoals jouw alles maar dan ook alles al geprobeerd, en helaas zonder resultata meid...Donderdag werdt het zowieso een inleiding toch? ik zou zeggen probeer anders nog ff van deze dagen met jullie tweetjes te genieten..huur een filmpie, ga lekker koken voor je hubbie...Straks krijgen we het druk genoeg Edit zie net dat je al 2 kids hebt...GEzellig met zijn 4tjs dan 8)
Haha ja idd donderdag of vrijdag, dat hoor k woensdag Tja genieten nog even, is ook wel zo...maar koken en bankzitten het gaat allemaal zo moeilijk....en de kids zijn ook nog eens gewoon vervelend de laatste dagen, maar ja die merken het ook aan mama Axh kan nu wel nog wat kleine dingen doen die moeten gebeuren
Volgens mij al je derde topic hierover.. Er zijn geen tips , geen bevorderende factoren om te bevallen. Zodra je meisje klaar is zal ze een stofje afgeven die de weeen in actie zet. tot die tijd gewoon wachten.....Succes met de laatste loodjes. LIEK
Achja Lieke, We zullen zien hoe jij het ervaart over een paar weekjes Maar je hebt gelijk idd! Pris, heeft het traplopen al geholpen?
Hoi Pris, al die dingen die jij beschrijft heb ik bij mijn 3e ook gedaan met als resultaat: Hij kwam 8 dagen later! Bij de andere drie heb ik niks gedaan en ja hoor: Maura 5 dagen eerder, Myron 6 dagen eerder en Milyan zelfs 11 dagen eerder! Dus laat al die ananasharten, bitterlemons ed maar staan! Helpt toch niet! Focus je maar op de vrijdag, dan begint het vast spontaan woensdag
Nope...een uurtje slapen me wel meer moed gegeven haha! Traplopen...tja we zullen het eens doen...als moeder de gans met 2 kids want die vinden dat natuurlijk een super leuk spelletje