Hoi allemaal, Mijn man en ik zijn inmiddels ruim 2 jaar bezig met het proberen om een kindje te krijgen. Donderdag 25 juni heb ik een cryo-terugplaatsing gehad. Afgelopen zaterdag heb ik een vroege zwangerschapstest gedaan en deze was licht positief! Helaas kreeg ik diezelfde avond nog bloedverlies. Dit bloedverlies werd vrij snel steeds heviger (hoewel ik in verhouding meer slijm en minder bloed verloor in vergelijking met mijn normale menstruaties). Ik wist dus zeker dat er sprake was van een heel vroege miskraam, dus ik heb maandagochtend direct naar het ziekenhuis gebeld om een afspraak te maken voor een nieuwe terugplaatsing. Maar... vanaf dat moment is mijn bloedverlies gestopt! Ik heb geen stolsels verloren en het kan nooit zijn dat ik helemaal schoon ben... Als ik nu loop of me inspan krijg ik wel last van licht bloedverlies. Zodra ik rust hou is er niets aan de hand. Tevens heb ik nog een heel aantal kwaaltjes, zoals geen eetlust, grotere borsten en misselijkheid. Mijn vorige terugplaatsing is helaas ook al uitgelopen op een miskraam. Ik bleek toen zwanger te zijn van een lege vruchtzak. Tijdens deze zwangerschap had ik ook direct na de positieve zwangerschapstest last van bloedverlies. En ook toen hield het bloedverlies op als ik volledige rust nam. Sinds mijn bloeding heb ik geen positieve test meer, maar de menstruatie zet ook niet door... Heeft iemand hier ook ervaring mee? Ik heb net maar een bloedtest laten doen bij de huisarts, zodat ik weet waar ik aan toe ben.
Het lastige is dat je bij deze vroege termijn ook nog geen echo kunt doen om te kijken hoe het zit. Het feit dat je testen nu negatief zijn klinkt niet heel positief, om eerlijk te zijn. Veel sterkte!
Wat Minty ook al zegt. Mocht hij positief zijn, doe dan over 48u nog een bloedtest zodat je ook ziet of hij goed oploopt. Het klinkt inderdaad niet heel positief, maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit! Suc6 met het wachten ! Jullie hebben er ook al een lange tijd opzitten !
Bedankt dames, voor de lieve woorden. Ik heb afgelopen woensdag de uitslag binnen gekregen van mijn bloedtest. Mijn HCG-waarde was op dat moment al gezakt naar onder de 2. Dat het niet goed is afgelopen staat voor mij dus inmiddels vast. Maar in plaats van meer bloedverlies, is het juist helemaal gestopt! Ik snap er niets meer van. Als je HCG weg is, kam het niet anders dan dat je lichaam het weefsel afstoot. En toch gebeurt dat niet...
Als je ivf doet, zullen ze echo maken na 16dagen tp. Wacht dat eerst af Je hoeft niet per se veel bloedverlies op zulk termijn hebben misschien wat je had is er al alles. Met 2wk na tp kunnen ze al hartje zien kloppen als kind op groei is want dan ben je c 4.5wk zwanger. Hangt af waneer je tp heb gehad kunnen ze precies bepalen. Vriendin had ook hartje met 4.3wk (ivf), bloed met 5.5wk veel met stolsels en toch bleef zwanger terwijl het b embryo was 3 delig op dag 3 zeiden ze kans is maar erg klein