Help. Willen jullie dit lezen?

Discussie in 'Miskraam' gestart door Noom, 9 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. piccolina

piccolina VIP lid

5 mrt 2012
    7.199
    5
    0
    Maar kan gewoon ook hematoom zijn ipv 2e vruchtzakje. Vk is echt niet zo gevorderd om te beoordelen.

Mijn vrindien had dus ook vreselijke bloed verlies met 5.5wk en kloppent hartje en rare iets naast of vocht of dergelijke.
    Werd gemaakt echo door arts.

Ze ging plat liggen week lang op advies van ivf buitenlandse arts dat lichaam bloeding zelf oplost ipv dat het wegstroomt naar beneden dn vruchtjd meeneemt. Dat deed ze en nu 26wk zwanger.
    Hemato bleef maar aangezien kindje groeit na 10wk is geen gewaar meer. Ze bleef wel bruin bloed verliezen soms (zo gaat het uit).

Misschien is gewoon twelling maar 1e zette niet door waardoor je dus bloedverlis had.

Succes!

2. Patruusje

Patruusje Fanatiek lid

12 nov 2013
    1.282
    0
    0
    Noord holland
    He bah meid, niet waar he op hoopt op zo een moment... Maar iig duidelijkheid. Hopelijk hoef je geen curettage en heb je snel een plakker in je buik!

3. Freddel

Freddel Fanatiek lid

30 mrt 2015
    1.305
    406
    83
    He wat verdrietig!
    Veel sterkte en ik hoop dat je snel een plakbeeb krijgt!

4. liz87

liz87 Actief lid

5 feb 2015
    194
    0
    16
    NULL
    NULL
    He wat ontzettend klote nieuws... al heb je nu wel duidelijkheid.
    Wat ontzettend verdrietig, ik wil je heel veel sterkte wensen!
    Dikke knuffel voor jou

5. dolliej

dolliej Fanatiek lid

24 mrt 2015
    1.683
    1
    0
    Ah meid wat erg, heel veel sterkte

6. L89

L89 Actief lid

10 mrt 2012
    345
    23
    18
    Vrouw
    NULL
    NULL
    Heb heel je verhaal gwlezen! Jeejtje wat een achtbaan qua emoties! Gelukkig kon je vandaag bij de vk terecht en heb je duidelijkheid! Helaas niet het gewenste antwoord..😔

Ik wens je heel veel strekte en snel een goede zwangerschap toe!

7. Ivy1986

Ivy1986 Lid

20 mei 2015
    30
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve noom,

Wat naar een emotionele achtbaan! Hoe ik het zo lees denk ik eerder een tweeling! Vooral omdat het nu afneemt.

Hou je ons op de hoogte?

8. Joppie1

Joppie1 Niet meer actief

Lieve Noom,

Heb net je verhaal gelezen. Wat een verdrietige afloop! Ik bid je toe dat je snel zwanger zult zijn en een gezond kindje mag verwelkomen. En sterkte bij de verwerking :(

9. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Och meid, dit is niet de uitkomst waar je op gehoopt had :(

Wel fijn dat je nu duidelijkheid hebt, goed dat je zelf het zkh hebt gebeld en dat je vanavond al terecht kon.

Hopelijk is een curettage niet nodig, sterkte!

10. Eef13

Eef13 Fanatiek lid

28 mrt 2012
    1.214
    3
    38
    NULL
    NULL
    Misschien hoort het bloedverlies bij het 2e vruchtzakje? Het begin van vanishing twins (dus dat er eentje wel blijft zitten) ?

Tsja...allemaal gissen natuurlijk.
    Ik heb zelf 5 miskramen gehad. Ze kwamen allemaal op een andere manier, maar ik heb nooit een goede echo gehad na het verlies van bloed en/of stolsels. Maar mijn moeder vertelde me dat ze bij de zwangerschap echt heel veel bloedverlies had gehad in het begin. Gewoon echt flink ongesteld. Toch is dat goed gegaan. Kan inderdaad ook een hematoom zijn.
    Sterkte met het afwachten van de volgende echo !!!

Deel Deze Pagina