Rammelende eierstokken whaaa frustratie ten top hier...

Discussion in 'Zwanger worden' started by Mamavanlois, May 23, 2016.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mamavanlois

Mamavanlois Actief lid

Apr 10, 2014
    313
    9
    18
    Drenthe
    Even m'n frustratie lozen dames..
    Om me heen wordt de een na de ander zwanger en zijn er inmiddels 5 van de 7 vriendinnen bevallen... Ben zo blij voor ze maar ik wil ook zo graag.. Ik moet gewoon nog wachten tot december.. We wachten al zolang en ik weet dat het nog maar 6 maanden duurt maar djeeeeezzzzz wat gaat de tijd me langzaam.. Ik heb in juli nog een controle uitstrijkje en als dat goed is dan krijgen we in september een pre poli afspraak over zwanger worden na een radicale trachelectomie, ik heb nl een groot kans op vroeggeboorte ivm de operaties die ik heb gehad nav bmhk. Mijn wens voor een 2e is zoveel groter als dat ie al was.. Kan niet wachten tot ik een goede uitslag krijg, de afspraak heb gehad en de pil voorgoed kan weggooien...

Sorry voor m'n gezemel 😉 maar moest het even kwijt.

2. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

Jan 27, 2015
    1,547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    Wij hebben een leuk groepje bij de Zwanger Worden Clubs. Najaar 2016 gaan wij voor een 1e, 2e, 3e, 4e etc kindje!!

Kom gezellig met ons kletsen :D! Dan gaat de tijd ook lekker snel.

3. Mamavanlois

Mamavanlois Actief lid

Apr 10, 2014
    313
    9
    18
    Drenthe
    Wat ontzettend leuk!!! Is het dan niet erg als ik bijv eens een weekje niet mee klets. Ik merk nl soms aan mezelf dat ik even geen behoefte heb als ik niet zo lekker in mn vel zit. Hoop dat dat okee is. Lfs

4. DEMADE

DEMADE Fanatiek lid

Jan 27, 2015
    1,547
    4
    38
    NULL
    Overijssel
    Nee hoor zeker niet, ik zit wel dagelijks ff op het forum te spieken, maar heb echt niet elke dag de drang om te reageren hoor ;)!

Kom lekker gezellig kletsen.....

Share This Page