Ik ben in het bezit van de zogenaamde holy grail onder de wimperkrullers namelijk de Shu Uemura. Nu maakt dat ding prachtig gekrulde wimpers maar zodra ik de mascaraborstel er tegen aan zet, stort alles in! Iemand de gouden tip? In mijn herinnering gebeurde dat toch niet bij de Hema krullers... zit het misschien in het harde mascaraborsteltje? Dat had ik vroeger namelijk niet, toen gebruikte ik van die 'harige'.
Ik heb hem ook en wat bij mij helpt is. Een waterproof mascara, dat borsteltje afvegen en dan een dun laagje aanbrengen, laten drogen en dan pas je ‘normale’ mascara aanbrengen
Ik gebruik ook waterproof mascara. En alleen die. Dus niet nog een andere. Blijven de hele dag in de krul. Moet je erl weer een goede remover hebben.
Hmm ok. Waterproef gebruik ik idd niet. Maar gebruiken jullie ook zo'n borsteltje? Zou dat invloed kunnen hebben? View attachment 561377
Nee dat maakt niks uit. Enige waardoor het mis kan gaan is als het laagje te nat is. Dan krijg je dus hetzelfde effect als dat je je haar in de Krul zet en daarna in een regenbui loopt. Daarom veeg ik het kwastje altijd af zodat er een heel erg dun laagje op zit. Waterproof droogt vrij snel dus daarom blijft de Krul er ook in zitten.
Je wimperkruller licht verwarmen met de föhn en dan gebruiken. Plus een wat drogere mascara. Welke gebruik je? Heb je de krullers van Koji al eens geprobeerd? Die zijn een stuk fijner dan die van Shu, vind ik persoonlijk. @RoIn Dan heb je een grotere kans dat je wimpers afbreken.