Help! wintersport met baby

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Aagje90, 10 okt 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mausi

mausi Fanatiek lid

22 jul 2009
    2.745
    646
    113
    Gelderland
    Wat dacht je van zelf wandelen en genieten van jullie kleintje? Ook nog een optie....?

2. tuc

tuc Niet meer actief

Als de kinderen een eigen bezigheid hebben is dat prima natuurlijk, het is voor hen ook vakantie. Dat is nu juist het punt waarom ik niet voor een vakantie kies waarbij mijn kinderen s ochtends naar een opvang moeten. Juist omdat het voor iedereen vakantie is.

3. Noordeling

Noordeling Fanatiek lid

5 aug 2014
    1.268
    127
    63
    Wij nemen die jaar voor t eerst opa en oma mee. Hiervoor altijd met vrienden (die kunnen dit jaar niet).
    s morgen 2 volwassenen skiën anderen met de kids, samen lunchen in restaurant en dan wisselen.
    De baby's hebben er niet veel aan misschien ( maar aan welke vakantie wel?)
    En natuurlijk wordt t anders, voorheen was t echt kilometers maken van s morgens vroeg tot de laatste lift, wie weet komt dat ooit nog weer eens, dit is anders maar zeker niet minder leuk.
    M'n oudste dochter heeft het nu nog over de sneeuw etc. Ze heeft dus zeker genoten ook al waren we niet steeds als gezin compleet.
    Dit jaar maar eens kijken of ze al op les wil. Hopelijk wordt ze ook besmet met t ' wintersport virus'
    (We wilden dit jaar eerst overslaan, maar k werd echt bijna depri van dat idee, dus k kan me goed voorstellen dat je niet graag een paar jaar overslaat)

Deel Deze Pagina