Nouuuu zeg! Wat ik vandaag heb! Probeer ik nummers te bellen krijg ik alleen maar 2x piep piep te horen en daarmee basta.. Na heel hard proberen kon ik eindelijk het UWV te pakken krijgen, maar ja hoor..midden in het gesprek weer 2x piep piep..en weg verbinding. En ook met andere nummers..hetzelfde verhaal. Ik heb T-mobile en vraag me af of het hieraan ligt?? Werd net wel gebeld door een bedrijf waar ik heb gesolliciteerd, maar durfde niet op te nemen want dat staat lekker gaar als je wegvalt en dan niet terug kunt bellen Als ik de enige ben met T-mobile die hier vandaag last van heeft dan ligt het blijkbaar aan mijn mobiel.
Ik heb t-mobile en ik heb er geen last van, zelfs destraks nog 20 minuten in de wacht overleefd bij een bedrijf..
Kan het ook aan het gebied liggen? Jullie komen uit Z-H. Ik uit N-H. Nog mensen uit N-H met dit probleem..of juist niet (haha). Ik heb wel een oude Nokia, maar verder doet ie het prima. Vreemd.
Wat je kan doen om erachter te komen of het aan je toestel ligt of niet is: Een ander simkaart (moet je toevallig hebben) in jouw toestel plaatsen en daar een paar x mee bellen kijken of je het zelfde behoudt. En met je Tmobile simkaart in een ander toestel,mocht je dit niet kunnen kan je altijd een (kruisttest) zo heet het in een T-mobile shop laten doen. Daar kunnen zij erachter komen of het daaraan ligt of niet. Kan ook zijn dat er in jouw buurt onderwerk is aan de masten waardoor jij van die gesprekjes hebt die wegvalt. Succ6 ! Mocht je verder nog vragen hebben kan je me wel pb-en (werk zelf bij Tmobile)