overtijd

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by Annabel, Aug 6, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Annabel

Annabel Bekend lid

Jul 30, 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    Hallo,
    Ik ben gestopt met de pil in juli op 4 juli mijn nod gekregen en 6 dagen aangehouden zoals normaal nu moest ik op01/08 terug ongesteld worden maar niks te zien, wel veel last gehad vorige week van pijnlijke borsten en witachtige verlies via tepels, nu zijn mijn tepels nog gevoelig. ben gisteren echt misselijk geweest maar vandaag terug niks te merken alleen dat die duivels dus maar wegblijven om zot te worden. heb donderdag en zaterdagmorgen getest en allebei negatief?
    Wat is er aan de hand?
    alvast bedankt,
    Annabel

2. Lonneke

Lonneke Actief lid

Jun 16, 2006
    368
    0
    0
    Ik zou begin deze week de test nog even herhalen voor de zekerheid.
    Ben je misschien op vakantie geweest? Dan zien we ook weleens een langere cyclus... En soms zien we ook wel dat wanneer je met zwanger worden bezig bent, de menstruatie wat langer uit kan blijven. Het kan dus 2 kanten op...

Lonneke

3. Annabel

Annabel Bekend lid

Jul 30, 2006
    810
    0
    0
    onthaalmoeder
    Avelgem
    Ja we zijn een weekje op vakantie geweest naar duitsland en mss raar om te zeggen hebben we daar wat afgeklutst :oops: niet normaal eigenlijk wel tot 4 maal per dag en dan waren het ook net mijn vruchtbare dagen...
    vandaag ook nog geen menstruatie te bespeuren en heb totaal niet het gevoel dat ze er aankomen ook...
    Ik heb besloten om dinsdagmorgen nog een testje te doen dan ben ik een week overtijd en als het dan weer negatief weet ik het ook niet goed meer...
    Alvast bedankt voor de reactie

Share This Page