mischien al een eerder een topic over geweest,maar ik wordt echt ziek van sommige mensen op marktplaats:x.Nu heb ik mezelf steeds weer voorgenomen om er niks op te zetten,maar ja..hoe kom je anders van je rommel af.Nu is het meest ook nog eens GRATIS afhalen,en nog stellen mensen zulke hoge eisen ( kun je het brengen) is het wel nieuw) etc etc pfffff,eerst 20 mailtjes voordat ze eens gaan beslissen of het uiteindelijk toch maar niet doen. ben ik nu de enigste die hier last van heeft? liefs miranda
nee hoor hier ook eerst afgesproken dat ze het komen afhalen voor een schijntje dan vervolgens een kwartier van te voren mailen dat ze toch wil dat wiji het komen brengen, dacht het niet!!!
Herkenbaar, ik heb er nu een Wii opstaan voor een mooi bedrag, helemaal gloednieuw maar ik krijg biedingen die de helft lager zijn terwijl ik in de advertentie zet dat het een vaste prijs is (en vakje biedingen is niet aangevinkt), ik snap wel dat mensen het proberen maar het is echt vervelend. Kreeg een tijdje terug een mailtje; voor 50 euro kom ik hem vanavond halen. Toen heb ik teruggemaild; Nee, voor 100 euro mag je hem overmorgen komen halen , kon het niet laten... (was een ander product, niet de wii )
Oh verschrikkelijk ja. Wij hadden een dressoir erop staan, nou een meisje/vrouw had €30 ofzo geboden, wij zijn accoord gegaan, komt ze gewoon tot 2x toe niet opdagen.. Maar ook niet even mailen/bellen/smsen dat ze toch niet komt ofzo.. Oh toen was ik klaar met haar. Later had ze nog een keer gemaild maar daar zijn we niet meer op in gegaan. Gelukkig is hij vandaag wel door iemand opgehaald die er superblij mee is.
hahaha ja ken dat, krijg ook van die rare mails. en heb ook vaak de neiging daar niet zo aardig op te doen heb laatst verdorie uren zitten wachten na iets eerst dagen te hebben vastgehouden. zo vervelend. en dan hoor je dus niets meer he vorige week had ik iets wat ik al weken mee bezig was, en ineens 3 geinteresseerden. 1tje wou het opgestuurd, maar hoorde niets terug. 2 dagen later wil iemand het direcht ophalen. dus heb dat gedaan. eerste beledigd, ja dat krijg je dan, je word zelf ook minder goed in vertrouwen. en gister iemand, ik heb een fiets te koop staan, krijg je mail van iemand die dezelfde fiets heeft, maar nog exclusiever, er zijn er maar 2 van. of ik van bieders, hun mail naar hem wil doorsturen, zodat hij zijn fiets aan hun kan verkopen.... lekker vaaaaag oh en mensen die met 25 cent boven een ander bieden....
Ik ben vorige week nog opgelicht op marktplaats; 350 euro kwijt. Daar gaat je vertrouwen in de medemens!
Zo flink bedrag! Ik heb een maxi cosi gekocht 90 euro voor betaald netjes track en trace code gekregen zaterdag op de post gegaan alleen nu blijkt dat het pakketje op een ander adres afgeleverd is! Met wel zelfde track en trace nummer. Ik heb haar vandaag gemailt maar ben eigelijk ook wel beetje bang dat ik me geld kwijt ben!
Daarom probeer ik zoveel mogelijk gewoon af te halen, je weet maar nooit toch. En idd bieders zijn erg irritant soms! De belachelijkste biedingen krijg je af en toe en dan ga je accoord met een bod en willen ze idd bij afhalen nog meer er afbieden...ggrrr... Ook mega irri, van die gratis gezocht adv....ik zoek..vul maar in...maar heb geen auto dus moet wel bezorgd worden. He hallo, hoe is t!!!!!!!
Er wordt wat opgelicht op marktplaats. Ik ben wel weer op men hoede na vorige week. Het ging om een woning notabene. We zijn al zoooolang opzoek en eindelijk was er iemand die wel positief reageerde op ons mailtje. De wanhoop nabij he. Het geld vindt ik nog niet zo erg eigenlijk, meer het feit dat we nog steeds geen huis hebben en een stuk vertrouwen in de mensheid kwijt zijn. Ik hoop overigens wel dat jij je maxi cosi krijgt!!!
Ik had ooit een trouwjurk erop staan. Vrouwtje zou om 8 uur bij mij thuis komen passen. Hele avond gewacht, niemand kwam, gebeld gemaild, geen reactie. Een week later krijg ik ineens een mail dat ze ziek was, en nog een keer wil komen, nou prima, mens weer veel te laat :S Komt ze hier, ik had duidelijk de maat erbij gezet, nou ze was ietsje te groot zeg maar, en toen kreeg ik de schuld!!! Ik had de verkeerde maat opgegeven belachelijk dit belachelijk dat, het label hing er gewoon in met de maat, en daarbij paste ik hem ook met die maat. Ze zat gewoon in de ontkenningsfase over haar maat. Na nog 2x ellende met andere dames heb ik het maar voor gezien gehouden, de jurk hangt hier nog steeds...
Ja hou nog goeie moet! Maar toch wel beetje bang gaat gelukkig niet om zo heel veel geld maar wel maxi cosi die bijna niet te koop is incl voetenzak. En jou verhaal herken ik ook wel beetje vooral met woningen! Ben er zelf ook bijna ingetuint toen!
we hebben een paar keer "vervelende klanten" gehad. inderdaad komen kijken en dan de helft bieden. Of inderdaad van die grappenmakers ik kom er vanavond om voor bijna niets. Toch hebben we zelf er al veel via gevonden en verkocht.
Ik heb wel 10 dingen op MP staan op dit moment, waaronder een broodbakmachine van 30 euro. Nu heeft er op 20 augustus iemand 30 euro geboden, dus het bedrag wat ik er voor vraag. Ik weet 100% zeker dat ik geen melding via de mail heb gehad van MP dat er een bod was gedaan. Ik moest dat bod zelf ontdekken toen ik me ff ingelogd had, en ik ontdekte dat eergisteren pas, de 25e, 5 dagen later dus... Dus ik gauw mailen met de meneer in kwestie, of ie nog geinteresseerd was en uitgelegd waarom ik 5 dagen later pas terugreageerde. Stuurt die man terug dat hij al ergens anders een broodbakmachine vandaan had gehaald. Dus ik baalde ff flink van MP. Als ze nu effe een melding hadden verstuurd dat er een bod was gedaan, dan had ik die man direct wel gemaild. :x
hier ook.. echt irritant mensen zeg... mijn oud spullen verkopen.. ze bieden veel te laag.. echt flauw.. gewoon serieus bieden. mijn oud spullen lukt soms niet verkocht te worden :x ik baal echt van..
Meldingen van biedingen krijg ik ook niet altijd. Gelukkig mailen de mensen vaak ook eventjes Heb momenteel ook 18 advertenties..hopelijk word het wat.
Kmoet zeggen tot nu toe alleen maar positieve en serieuze biedingen gehad mag niet klagen en ook de spullen die ik gekocht had waren leuk, alleen een keer ergens op geboden en op foto zag het er goed uit en kreeg ik het thuis was het niet zo best heb toen gemaild dat ik niet tevreden was kon het toen terug sturen en heb geld terug gekregen
We hebben voor een paar maanden terug onze auto verkocht via MP... Helaas kwamen de 1e 3 "kopers" allemaal niet opdagen op de afspraken...
Ik kijk het liefste of er een telefoonnummer bij staat om zo zelf contact op te kunnen nemen (nou ja ik laat mijn mannetje bellen) zodat we ook wat kunnen vragen. Heb zo laatst een hele mooie schommelstoel gekocht. We hadden wel geluk omdat deze in de buurt was.