Bloedverlies 2 dagen na tp

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door VMiss, 1 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    hoi
    wij hebben maandag 29/10 tp gehad van 2 cryo's (onze laatste) eentje 4-cellig eentje 6-cellig, nu had ik gisterenavond rode vegen op het toiletpapier bij het vegen. :( Kan het zo snel al misgaan ???
    Ben zo bang.

2. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Volgens mij zit je op het moment dat de cryo's zich (kunnen) gaan innestelen. Dus misschien is het daar van.
    Of hebben jullie misschien sex gehad? Daar kan je soms ook wat bloedverlies van hebben.

Zolang het bij een beetje blijft bij afvegen, zou ik me niet teveel zorgen maken!

Succes met de wachtdagen!

3. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    MissGin geen sex gehad, gyn zei al dat het geen goed idee was de eerste dagen. Zou het echt om innestelingsbloed kunnen gaan? Heb lichte buikpijn...

4. MissGin

MissGin Fanatiek lid

1 jun 2007
    2.883
    0
    0
    Middelburg
    Heb je echt bloedverlies of een klein beetje bij het afvegen?
    Zoals ik al zei, zou het vruchtje zich gisteren/vandaag/morgen kunnen innestelen, dus daar zou het van kunnen zijn.

Gebruik je ook Utrogestan? Daar kan je ook allerlei kwalen van voelen/krijgen.
    Zit niks anders op als afwachten en als je het echt niet vertrouwd, moet je gewoon ff naar het ZH bellen.

5. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Gewoon by het vegen en daarnet bruinverlies by het vegen. Gebruik geen utrogestan omdat de tp in natuurlijke cyclus was.
    Ik wacht met n bang hartje af ...

6. Princes

Princes Lid

21 aug 2011
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    Helaas blijft het onzeker, maar na mijn eerste terugplaatsing (ook in natuurlijke cyclus) had ik ook licht bruinverlies. Zolang het geen helderrood bloed is hoef je je geen zorgen te maken. Ik schrok mij ook rot toen ik het zag en heb gemaild, gebeld, gezocht en gelezen. Uiteindelijk was ik zwanger en is mijn zoon geboren.

Ik heb afgelopen dinsdag een ICSI tp gehad en gebruik nu utrogestan. Ik voel mij nu heel anders dan bij de eerste tp... Daar word je ook behoorlijk onzeker van :( Het is gewoon idioot spannend...

Veel succes de komende tijd!

Liefs

7. VMiss

VMiss Bekend lid

24 nov 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik vrees ervoor net weer roodachtig verlies en lichte buikpijn. Vind t gew raar had ni gedacht dat het al na 2 dagen mis kon gaan...

Succes princes !

8. Majorana

Majorana Bekend lid

29 apr 2011
    815
    0
    0
    Utrecht
    Zelf heb ik er nooit last van gehad, maar ik heb wel vaker op het forum gelezen dat het een innestelingsbloeding zou kunnen zijn, een paar dagen na tp. Bij mij begon het vorige maand (toen de cryo helaas niet bleef plakken) pas rond dag 9-10 na tp.
    Het blijft echt zo onzeker, tot het eind toe... Ik probeer mezelf inmiddels een beetje nuchter te houden. Op het moment dat ik merk dat ik iets voel en denk""zou het....", dan roep ik mezelf even tot de orde dat het van alles kan zijn. Maar dat is wel moeilijk, want je wil het wel heel graag..... :) wij moeten tot de 15e wachten met testen. Grappig, lopen we alle drie een dag na elkaar :).

Ik duimvoor je dat het goed blijft gaan!!

@princes met utrogestan is idd wel weer anders, kan geloof ik ook enorm veel bijwerkingen/kwaaltejs veroorzaken, toch? Heb het zelf bij mijn eerste ICSI gebruikt. Bij de tweede mocht ik pregnyl gebruiken en dat was wel een stuk prettiger. Nu met onze cryo tp ook helemaal niets, net wat Vmiss zegt. In eigen cyclus een tp hoeft dat niet.

Heel veel succes allebei met wachten.

Deel Deze Pagina