Hallo meiden, Ik open dit topic even voor een vriendin van mij. Ze heeft me om advies gevraagd maar ik weet niet echt wat ik er van moet denken en we twijfelen beide. Het zit zo: Zaterdag heeft ze een zwangerschapstest gedaan deze was positief ( wel een beetje rare streep foto volgt zo ) Vandaag heeft ze de 2e test gedaan en deze was negatief. Wat vinden jullie van deze test? Het waren beide KV 2v5. View attachment 253943
het lijkt een beetje op een indroogstreep.. maar als hij in de goede afleestijd afgelezen is dan is hij positief
OK, komen de gewoonlijke vragen even: Is die test van zaterdag (wat er overigens erg goed uitziet) binnen de tijd afgelezen? Was de test van vandaag met ochtendurine? Zit natuurlijk helaas niks anders op dan morgenvroeg nog eens te testen.......succes!!
Binnen aflees tijd en met ochtend urine. ( de foto is ook direct gemaakt alleen ik kreeg hem net pas ) En ze heeft vandaag weer getest en die was negatief.
Volgens mij is die 1e test niet positief... Ik heb dat ook wel eens gehad. Dan lijkt het meer op een roestveeg dan op een mooie strakke afgebakende roze streep. Dat is gewoon een maandagmorgen-model van de KV-fabriek. Stel dat hij echt ZO positief zou zijn... Zelfs al zou het nu dan alweer mis zijn (omdat er bijv iets misgaat met de innesteling) dan kan de test nooit in 48 uur van zo positief naar 100% negatief. Ik kan het uiteraard mis hebben, maar ik denk dat je vriendin niet zwanger is!
Ik heb ook een positieve gehad en daarna een negatieve van kv2v5. Maar inmiddels wel 4 dagen overtijd.... Ik kan je geen uitsluitsel geven maar de mijne was niet zo positief als die van je vriendin.
Ik weet niet wat ik ervan moet vinden! Ik zeg een nieuwe doen want hij lijkt verrekt veel op mijn test die ik gedaan heb met cola!! Vind de streep dus niet echt roze.
Hallo, Nou heb ik, de vriendin van Saja87, me ook maar even geregistreerd. Bedankt voor de antwoorden, erg duidelijk word ik er (nog) niet van. Ik heb de test zaterdag gedaan, binnen de afleestijd afgelezen, en het was overigens niet eens met ochtendurine. Voor de rest snap ik er geen HOL meer van, Clearblue is een rot test, Predictor geeft zo vaak onduidelijkheid ook, en deze test kwam als beste uit de test, dus ja.... Ik dacht ik waag het erop. En toen dit? Bij m'n dochter was het ook zo snel positief. Ben nu ook overtijd, denk bij mezelf... Laat de ongesteldheid maar komen dan! Deze onduidelijkheid word ik Gek van! Anyway, Thanks....