Beste mensen, Ik nam vanmorgen net als altijd op hetzelfde uur, onder dezelfde omstandigheden mijn temp op en schrok me een bult Ik dacht dat die zou gaan stijgen maar die zakt dus steeds dieper, tot onder het gemiddelde zelfs Is dit een aankondiging dat ik ongi word (wel vroeg op dag 6 na mijn ei) of is het normaal dat er wel eens zo een dip in je curve zit tussen je ei en NOD? Graag jullie advies Groetjes van een onzekere claire
ga maar eens kijken bij temp. zwangeren, dan zie je dat de meeste tussen dag 6 en 10 een dip hebben gehad.... gewoon eeb goed teken waarschijnlijk. Niets om je zorgen om te maken. Morgen is hij gewoon weer omhoog
thankx voor jullie replay meisjes! maar het is toch te vroeg voor innesteling? ik dacht dat dit ten vroegste 7 dagen na je ei pas kon en aangezien die dip maar langzaamaan gezakt is (op 3 dagen tijd naar een dieptepunt) zou ik denken dat ik gewoon ongi wordt ik zal gewoon moeten afwachten vrees ik het zou wel mooi zijn natuurlijk: 3de keer scheepsrecht ik hou jullie op de hoogte
Innesteling kan plaatsvinden 6-10 dagen na je ei... Dus het zou zeker wel kunnen... Als je nu ongi zou worden zou dat betekenen dat je maar een hele korte luterale fase zou hebben...