hoi wie weet of dit een innestelings dip kan zijn? ik heb op dag 19 vermoederlijk mijn ei gehad gisteren was mijn temp 36.4 en vanochtend 35.8 (dag 25) kan dit een innestelings dip zijn? 10 juni is mijn nod dAG ik probeer het kaartje in mijn album te plaatsen
Het kan, maar hou je er niet aan vast. Er zijn ook vrouwen die zwanger zijn zonder dipje en andersom. Ik heb zelf nl elke maand zo'n dipje en ben nog steeds niet roze . Ik wil je niet ontmoedigen, dus wat ik al zei; "Het kan"
dankje voor je reactie, ik wacht het gewoon af over 1 week kan ik gana testen, ik hem wel al creme geelige afscheiding , dat heb ik normaal nooit behalve als ik zwanger ben dus ik ben benieuwd
Nou als je al eens zwanger geweest bent, kan je meestal wel aannemen wat je gevoel zegt. We zijn nu begonnen met tempen om iets meer inzicht te krijgen, aangezien we een miskraam hebben gehad. Bij mn zoontje wist ik het pas na 8 weken ( niks gemerkt en gewoon ongi geworden ) Mn zoontje was een cadeautje en bijde andere was het ook in een x raak. Toen wist ik het eigenlijk direct, gewoon een gevoel gebaseerd op niks S6 met testen en nu die temp maar hoog houden hé
hoi mijn gevoel zegt dat ik wel zwanger ben ondanks ik zo'n lage lichaam stempratuur heb, ik heb eigenlijk dezelfd symptonen als bij me zoontje, hij is een gelukje door de pil heen. volgens bb zou mijn nod dus 11 juni zijn ipv 10 juni en volgens ff is mijn ei nog niet geweest mata volgen smijn eigen gevole wel en als ik de temp ook zo'n beetje bekijk zou 2 juni me innesteldag zou dus zou kunnen, vorige maand miskraam gehad (bleek zwanger van 3 ling)dus ja ik wacht maar af dankje voor jullie reacties p.s. me banner is aangepast naar de goede cyclus...