Storing ABN

Discussion in 'De lounge' started by Sparky, Aug 22, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Sparky

Sparky Niet meer actief

Pfff het mag wel weer duidelijk zijn hoe hun aan de winst komen.

Elke keer is er minimaal 1 bank die storing heeft op betaaldag van belastingdienst en of uwv.

Wordt er zoooo moe van! Zijn er nog banken die niet aan dit soort acties meedoen?

2. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Snap je zit ook op mijn WIA te wachten en zeker met. Het weekend voor de deur. Het is niet anders.

3. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ja hier dus ook wachten op de wahjong. En op een vrijdag is dat geen pretje :(

4. SuzykeQ

SuzykeQ Bekend lid

Jan 13, 2013
    747
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb gewoon altijd op die dagen mijn loon eigenlijk, ik heb Rabobank.

5. pnirmal

pnirmal Niet meer actief

Het is er al echt lang hebben we vandaag niet moeten wachten bovenstaande tikte ik via mijn mobiel er moest nog bij komen het zal wel in de loop van de dag gestoord worden en dat is het ook. Gelijk wel weer blut haha( buiten boodschappen geld) heb ik nog wel maar alle rekeningen zijn weer de deur uit en dat voelt TOP>

6. Sparky

Sparky Niet meer actief

Ja hier ook weer binnen.

7. Chillin

Chillin VIP lid

Mar 22, 2007
    68,715
    902
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Niks gemerkt van storing bij ABN.

8. toetie

toetie Fanatiek lid

Dec 14, 2010
    2,310
    7
    38
    noord brabant
    hier juist weer bij de rabobank

9. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Inderdaad, hier bij Rabo.

10. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

Oct 18, 2011
    8,460
    361
    83
    hier ook abn maar niks gemerkt hoor stond er vanochtend voor 12en al op..

11. esme66

esme66 Niet meer actief

Hier ook geen salaris ontvangen.. Is steeds vaker raak met die storingen..

12. Joycey

Joycey Niet meer actief

Leven jullie van loonstrookje tot loonstrookje?

Ik vind dat oprecht rot voor jullie! Ik kijk altijd ergens rond de 1ste v/d maand of het allemaal wel goed gaat qua salaris/rekeningen en dergelijke. Ik kijk maar 2x per maand hooguit... Ik merk nooit iets van een storing.

13. TempusFugit

TempusFugit Niet meer actief

Het viel mij pas op toen iemand anders aan me vroeg of ik het wel al op mijn rekening had staan.

Ik vind het ook wel iets te toevallig. Is nu blijkbaar al drie maanden op rij op de dag dat het overgemaakt zou moeten worden. Vangen ze vast lekker rente over idd.

14. Sparky

Sparky Niet meer actief

Niet iedereen kan maar blijven shoppen zonder op zn rekening te kijken....;)

Ik moet van mijn inkomen geld overboeken naar een andere rekening en daardoor wacht ik er eigenlijk altijd op.

15. Joycey

Joycey Niet meer actief

Ik ook niet ;) Maar fijn dat je dat al gelijk vastgesteld denkt te hebben; want ja, jij hebt zoveel expertise betreft mijn geldzaken :p

Blijkbaar is het voor jou normaal om op 'payday' in de startblokken te zitten met je pinpasje??? Ooit eens gedacht aan automatisch machtigen en/of-rekeningen of zelfs een budgetcursus?

16. Sparky

Sparky Niet meer actief

Sorry??? Jij bent diegene die het blijkbaar raar vind als je op uitbetalingsdag gaat kijken of je je geld al hebt ontvangen.

Budgetcursus??? Voel jij je wel helemaal lekker om dat te gaan roepen tegen iemand die alleen simpelweg wilt weten of het geld erop staat en ze dus geld naar een andere prive rekening kan overboeken??? Zielig figuur.

17. Joycey

Joycey Niet meer actief

Het is eerder zielig om iemand gelijk te bestempelen als iemand die maar kan blijven shoppen zonder op een rekening te blijven kijken ;)

Maar goed, ABN had het vanmorgen al gestort - en de belastingdienst eergisteren al :D Goed hè?! Prima bank dus.

18. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

Oct 18, 2011
    8,460
    361
    83
    pfft veroordeel iemand niet zonder dat je feiten weet....

De een kan 2x op de bank kijken de ander wacht op de betaaldata...
    Iedereen leeft naar zn eigen portomonee..

En oh wij leven inderdaad van loonstrook tot loonstrook ;)

19. koala28

koala28 Niet meer actief

Grappig dat je dat noemt want de meeste staan wel gelijk klaar om de bank de schuld te geven.
    Bij het overmaken van geld zit nog een hele grote tussenschakel Equens genaamd. En deze tussenschakel is degene die overboekingen van bank naar bank doet (behalve binnen eigen bank, zoals Rabo naar Rabo en ABN naar ABN). En daar loopt het meestal ook spaak.

20. Spikkel19

Spikkel19 VIP lid

Oct 18, 2011
    8,460
    361
    83
    ik bedoelde het meer in wat er hier in het topic gebeurd;)

Share This Page