hallo, ik ben nu iets meer dan 5 wkn zwanger, maar ik heb zo'n last van mijn onderrug en van mijn onderbuik. en deze klachten heb ik als ik sta en als ik zit?! ik heb er ook vaak geen last van maar toch vaak ook weer wel.... is dit normaal? ik lees wel veel over klachten in de onderbuik maar onderrug niet?! en dan zit het ook soms meer naar mijn linkerheup toe? wat kan dit nou zijn? ik heb hier op het forum ook veel gelzen en op de rest van het internet ook en ik wordt er eigenlijk best onzeker van?! als ik s'morgens opsta hen ik er trouwens weinig last van! maar ik ben een poetsmiep ( dit is ook mijn werk, ik werk als thuishulp in de thuiszorg ) zou ik een verkeerde houding hebben? wel heb ik veel last van mijn borsten/tepels en heb ik meer last van afscheiding? kan iemand mij aub vertellen of dit alles normaal is? verder voel ik me goed hoor op wat moeheid na dan! en het is toch zo dat je je pas zorgen hoeft te maken bij heftige buikkrampen en helderrood bloedverlies? want heftig is de pijn niet eerder een zeurderige pijn! groetjes sabsje
heb vandaag toch nog even een test gedaan en die was echt duidelijker dan duidelijk!! en ik denk dat de pijntjes die ik heb er gewoon bij horen maar dat ik ze misschiennet even anders ervaar?! sorry dat ik een topic heb geplaatst, ik denk niet dat dit nodig was?! groetjes sabsje
hoi, een duidelijk streep betekent inderdaad: zwanger. Gefeliciteerd! Pijntjes horen er inderdaad gewoon bij. Meer afscheiding is normaal, zere borsten ook. Pijn in de onderrug hoort ook bij de zwangerschap. Inderdaad, bij helderrood bloedverlies en heftige buikkramp hoef je je pas zorgen te maken. Als je vragen hebt, stel ze gerust! Mirjam