help wortel vlekken!!!

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sylvia21, 1 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sylvia21

    sylvia21 Lid

    5 sep 2005
    67
    0
    0
    Huissen
    hallo dames

    Ik heb misschien een stomme vraag maar hoe krijg de wortel vlekken uit de kleertjes en de slabbers echt alles zit onder help me ik heb vanisch al geprobeerd maar dat werkt niet
    Iemand nog tips???

    Groetjes Sylvia...
     
  2. djara

    djara Fanatiek lid

    12 apr 2005
    2.675
    0
    36
    begeleidster
    makkum (fr)
    ik doe het zelf altijd met biotex.... even insmeren...laten intrekken....uitspoelen met koud water en dan in de machine.....
     
  3. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    misschien wel handig linkje :)

    vlekkenwijzer ---> klik hier
     
  4. Kathy

    Kathy VIP lid

    22 mei 2005
    5.535
    0
    0
    Draagdoekconsulent
    Lichtervelde, Belgiƫ
    Ik gebruik van die vloeibare vanish. Wanneer Serjenka haar kleedjes onder de wortelplekken zijn, doe ik die onmiddelijk uit. Ik doe er wat vanish op, wrijf het goed in en doe het in een warm sopje en wrijf dan nog eens en dan laat ik het wat trekken. De plekken zijn er nu al altijd uitgeweest op deze manier.
     
  5. Maryloes

    Maryloes Niet meer actief

    Als Milan het op z'n kleertjes krijgt doe ik het inderdaad meteen uit en spoel ik het uit. Meestal krijg ik het er meteen uit en daarna nog in de wasmachine.

    Voor de slabbers doe ik niet zoveel moeite. Sommige vlekken krijg ik er inmiddels niet meer uit, maar goed daar zijn het slabbers voor vind ik :D Als ze er echt niet meer uit zien koop ik wel weer nieuwe.
     
  6. minni

    minni Fanatiek lid

    13 mei 2006
    3.607
    0
    0
    verweggiestan
    Ik doe helemaal niks. Ik gooi t spul in de was en soms duurt t n paar dagen voor ik ga wassen en ik heb eigenlijk nog geen kleding of slabbetjes met vlekken die er niet uitkomen.

    Mijn man wil nog wel es vieze spullen in een emmer te weken zetten. Maar dat ook eigenlijk alleen met poepvlekken en zeer sporadisch. Helaas, ik kan je dus niet helpen.
     

Deel Deze Pagina