wat zijn symptomen van tandjes

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Vanja, 1 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vanja

Vanja Lid

17 sep 2005
    54
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Katwijk zh
    hoe lang kan het duren voor tandjes doorkomen als je de eerste signalen hebt opgemerkt en welke symptomen kunnen zich voordoen.

Nina heeft namelijk hele dunne, maar niet waterdun, gele zure poep en ze kwijlt en sabbelt veel en is heel erg verkouden, maar geen koorts of verhoging.

Nu vraag ik me dus af of dit zo hoort, toevalligheden zijn of dat er tandjes aan het komen zijn, of dat ze gewoon een griepje te pakken heeft. Ik kan nog niets aan haar tandvlees zien of voelen.

*pffffffffff overal wel iets in ziet*

2. Niet meer actief

yeah.. zure bommen.. dat zijn goede aankondigers hoor!~Meestal gaat het de eerste keren gepaard met verkoudheid en koorts.. De weerstand is dan wat verminderd.... Goed het tandvlees masseren kan helpen de pijn te verzachten.

3. Vanja

Vanja Lid

17 sep 2005
    54
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Katwijk zh
    koorts heeft ze niet, wel is ze dus verkouden. dus daarom twijfel ik dus ook of het tandjes kan zijn of dat ze gewoon een koutje te pakken heeft.

4. wendy1611

wendy1611 Fanatiek lid

14 mei 2006
    2.463
    0
    0
    Bij Lotte dacht ik ook vaak dat ze tandjes kreeg op het moment dat haar ontlasting wat zuurder was alleen was dit niet altijd het geval. Wel is ze vaak op het moment dat er een tandje doorkomt wat verkouden.

Kwijlen en veel willen bijten is inderdaad een goed signaal, zure luiers hoeft niet altijd maar wordt er wel vaak mee in verband gebracht.

Ik las laatst ergens dat een kindje al maanden voordat het tandje doorkomt al klachten kan hebben, wel sneu hoor!

5. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    eehhhh om je de waarheid te zeggen kon ik het niet zien aan Caitlin haar ontlasting.

we knabbelde ze vaak op haar vingertjes en stak alles in de geppie

maar ja dat doen ze allemaal op een gegeven moment

ze had wel rode blossen op haar wangetjes daar zag ik het eigenlijk aan :)

maar 3 mnd is dat niet een beetje erg vroeg om al te beginnen met tandjes ?

meestal is het tussen de 6 mnd en 9 mnd dat het eerste tandje kan verschijnen

Caitlin was net op de valreep , ze was nog net geen 9 mnd

6. Vanja

Vanja Lid

17 sep 2005
    54
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Katwijk zh
    het is vroeg maar het komt voor, een vriendinnetje haar dochter is van Nina's leeftijd en daar komen er al 5 door!!!!

7. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    jeetje die is vlot dan :)

bij me eerste 2 , Dave met 13 mnd en Ameé met 11mnd

ik ben dus laatbloeiers gewend :)

vond Caitlin dus al vlotjes

8. Kiki

Kiki Fanatiek lid

8 jul 2005
    4.364
    1
    38
    Fulltime memmie en mod :-)
    Steenwijk
    En heeeel soms heeft een baby bij de geboorte al een tandje. Vreemd gezicht wel, heb het 1 x gezien. Het baby-achtige is er dan zo snel vanaf.

Groet van Kiki

9. Deb

Deb VIP lid

19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    auw auw als je BV geeft :)

10. Vanja

Vanja Lid

17 sep 2005
    54
    0
    0
    Directiesecretaresse
    Katwijk zh
    haha ja dan sta je wel ff vreemd te kijken als je je kindje voor het eerst ziet en het heeft meteen al een tandje.

overigens, ik kom vaak op het babyprikbord van baby.pagina.nl en daar zijn een aantal kiddies die ook al met 3 maanden tandjes hadden.

11. Silvie

Silvie Fanatiek lid

16 aug 2005
    3.910
    0
    0
    Woerden
    Ik denk al weken dat Britt een tandje krijgt. Steeds rode wangetjes, kwijlen, alles in de mondje stoppen en kouwen op de knuisjes. Maar als ik in dr mondje kijk zie ik niets. We wachten wel af.

Ik ken trouwens ook een knulletje, hij is 4 weken ouder dan Britt, en hij had met 6 weken zn eerste tandje al

Deel Deze Pagina