Modellen gezocht voor kunstnagels in Limburg!

Discussie in 'De lounge' gestart door Heart, 10 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Dames!

Ik ben op zoek naar een aantal meiden die graag (french manicure) kunstnagels zouden willen. Heb er drie nodig voor aankomende maandagen in Roermond vanaf 9.30-12.30 ongeveer. Ook heb ik er nodig die op afspraak in mijn salonnetje aan huis komen. Mag hier reageren of me een PM sturen voor meer informatie.

Kosten: de 3 op maandag mogen gratis. De rest betaalt €15,- productvergoeding en verder niets! (Normaal bij mij €45,-)

Hoop dat dit topic mag, in mijn omgeving iedereen al voorzien van kunstnagels en wil graag snelheid trainen!:)

2. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Ff omhoog!

3. Senais

Senais Fanatiek lid

27 jul 2008
    3.089
    0
    0
    Zou wel willen maar woon helaas niet in de buurt. Succes!

4. marleentje26

marleentje26 Fanatiek lid

25 aug 2007
    4.754
    0
    0
    Bemiddelingsmedewerker gastouderopvang
    Rondom nijmegen
    Ik zou ook wel willen maar net te ver weg helaas!

5. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Jammer :( heb er echt minimaal 3 nodig!

6. Female

Female Niet meer actief

Hoihoi,

Ik zou evt wel kunnen op de maandag? Ik woon in Maaseik. Heb nu afgebeten nagels :):)
    Laat maar iets weten als je me kunt gebruiken :D:D
    (PS Zijn ze dan niet zo super lang dat ik er bijna niks meer mee kan....?)

7. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    ik zou ook wel willen op de maandag, maar dan moet ik oppas zien te regelen en vervoer zien te regelen...

8. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    @Female: Ahh vergeten erbij te zetten dat het géén nagelbijter mag zijn..weet niet of je echt heel erg bent, of wel een klein randje zelf hebt?:)

@Daantje85: Ik weet niet waar in Limburg je precies woont? Kun je misschien ff in een pmmetje sturen..misschien is er qua vervoer wel wat te regelen :)

9. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    Ik kan evt wel maar helaas niet a.s. maandag waarschijnlijk wel de maandag erna! pb me maar als je me nodig hebt.
    Verder wil ik ook wel een keer bij jou thuis komen. Snelheid trainen kan bij mij wel hihi ik denk dat ik elke 2 weken wat nieuws nodig heb. helaas vind ik het erg duur om lang bij te houden....

10. Female

Female Niet meer actief

Nee ze zijn echt heel kort nu. Dus geen randje. Enige wat nog zou kunnen is dat ik er nu mee stop (ik weet het - heel stom, ik bijt nagels maar kan er zo mee stoppen ;)) en dan zou ik op maandag over een paar weken kunnen. Als dat voor jou nog handig is hoor ik het wel ;)

11. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    @Anniek: Je hebt een (lange:D) PM

@Female: Ahh wat lief! Ik heb er op 30 mei nog eentje nodig, dus alleen als je 't echt wil moet je dr NU mee stoppen! :DJe hoeft het natuurlijk niet voor mij te doen hoor:p

12. Female

Female Niet meer actief

Haha, goed, 30 mei is voor mij prima (als je nog niemand anders hebt hoor) ;)
    Als je liever iemand hebt met heel lange nagels moet je het gewoon zeggen hoor.
    Het lijkt me iig wel leuk, heb het nog nooit eerder gehad/ gedaan ;)

Deel Deze Pagina