hoii hoiii ik zou vandaag ongi moeten worden 43 dagen ,ik werd de 1ste x na 100dagen pas ongi de 2de x na 44 dagen en de 3de x na 43 dagen nu zou dat dan vandaag zijn maar nog niks net testje gedaan maar negatief zou ik wel zwanger kunne zijn? of zou het nog kunnen komen mijn ongesteldheid wel vaag toch? groetjes stephanie
oh en ik heb al een dochtertje waarbij ik de 1ste x na 28 dagen ongi werd de 2de x zwanger,gister getempd en was 36.4 terwijl normaal gesproken als mn ongi nadert ik rond de 36.9 heb
Temp je dagelijks en weet je wanneer je eisprong is geweest? Anders zegt de temp van gisteren natuurlijk niet zoveel...
ik temperatuur niet dagelijks tenminste deze maand niet elke dag gedaan ervoor wel . maar meestal voel ik een week vantevoren al dat ik ongesteld ga worden en nu nog niks mja test is nu negatief dus weet niet of die dan nog positief kan worden,en mn eisprong heb ik niet bijgehouden omdat ik er nu niet zoveel mee bezig wou zijn ben vorig jaar oktober al gestopt met de pil dus vandaar dat ik nu zoiets heb goh zou t nu dan zo zijn
Al ik het goed begrijp ben je in oktober 2010 gestopt met de pil en sindsdien onregelmatige en vooral lange cycli. En voor je 1e zwangerschap had je een normale cyclus? Lijkt mij reden om eens bij de HA langs te gaan. Of geef je nog borstvoeding, want dat kan je cyclus ook zo van slag maken. In ieder geval kun je er geen pijl op trekken en dus zou ik niet weten wanneer je ongesteld moet worden. Lastig hoor! Liefs, Mama in spe.
hoi hoi ja mn cyclussen zijn lang , alleen wel regelmatig nou had het beetje verkeerd neergezet 1ste x na 100 dagen 2de x na 44 dagen 3de x na 43 en 4de x na 42 dagen en tot nu toe nog niet ongesteld dus ben denk rond 42 of 43 dage ongi maar zit nu op dag 43 en nog niks