HELP, ze hebben mijn kinder verwisseld geloof ik....

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door sidmick, 21 nov 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jomidi

    jomidi Bekend lid

    13 okt 2010
    904
    1
    0
    Ja herkenbaar, mijn jongste krijst ook om alles. Elk blad dat van de boom waait en op z'n schoen terecht komt is een waar brulsalvo waard...als z'n broer in de buurt komt word ie ronduit agressief, hij beschermd z'n persoonlijke ruimte en speelgoed nog al goed.
    Z'n favo woorden zijn: Mag jij niet zeggen en jullie zijn stout. Tjah...
    Na enig aankijken (het hoort er immers toch een beetje bij) zijn we er dusdanig flauw van dat gekrijs dat hij bij de eerste de beste kik om niks (echt huilen mag natuurlijk) naar de gang gaat. Dit hebben we consequent sinds een anderhalve week toegepast en het gaat voorbeeldig! Maar het vergt wel wat van je lange adem ;)

    Succes met de kleine terroristen.
     
  2. Anice

    Anice Niet meer actief

    Zit nu middenin een drama met jongste zoontje. Hij dramt,stampt en schreeuwd om een koek voor de lunch maar moet gewoon een boterham eten van mij. Wordt er idd soms helemaal gek van.
     
  3. mamavanjuul

    mamavanjuul VIP lid

    10 aug 2010
    11.954
    31
    48
    Vrouw
    Publieke sector
    Vandaag had ik Juul beloofd om samen te gaan knutselen als ze even lekker ging slapen vanmiddag....ze heeft zowaar 2 uurtjes liggen slapen!

    Dus hebben we vanmiddag samen een zwarte pieten muts geknutseld ;)

    De avond was dan ook lekker gezellig! Ze heeft zich prima zelf kunnen vermaken en had hele verhalen met haar knuffels!

    Heerlijk, was ik wel weer even aan toe :D
     

Deel Deze Pagina