@ Lovely, Wauw, wat super van die dermatoloog zeg! Kunnen ze hier wat van leren. vandaag telefonisch contact met kinderarts, helaas heeft ze vanaf vandaag vakantie anders mocht ik deze week komen, maar helaas... Nu moet ik morgen even contact leggen met de eczeemverpleegkundige waar ik eigenlijk pas 16 mei een afspraak mee heb, maar mogelijk kan ik eerder al terecht of advies krijgen. Heb vanmorgen foto´s gemaakt van N. haar duimpjes die mail ik morgen dan naar haar! Heb je het idee dat de zalf al wat werkt? Soms werkt het zo snel (soms ook niet). Ik smeer nu ook weer consequent met hormoonzalf, maar denk niet dat het helpt meer omdat de vellen eraf hangen.. Grrr! Ben echt zo boos op die artsen, vandaag eindelijk eens gehoord door die KA! (sorry moest even spuien!)
Pff Lola dat is toch niet meer normaal he! Dat ze haar dan gewoon even zien.. Bah! En ja de dermatoloog van K. is echt een topvent! De zalf lijkt idd al wel echt zijn werk te gaan doen, gelukkig!!
Wonder boven wonder gaat het hier een stuk beter met haar duimen en de rest van haar lijfje! Genoeg stoom afgeblazen in het ziekenhuis veel mail contact met dietiste (die weinig kon doen, maar voelde me toch gesteund)! Wat fijn dat het beter gaat door de hormoonzalf bij K! Super hoor! Hier ook volop aan het smeren met hormoonzalf, maar het werpt zijn vruchten af. Ook heel streng geweest, ze wou steeds pleisters waardoor het dus week wordt en niet geneest, dus consequent geweest even doorbijten en het helpt om ze niet te plakken!!
vind het zo zielig om te lezen van jullie kids, zo een last zeg....... Hier is het bijna over gelukkig! de anithista heeft goed geholpen......ze heeft nog wel stukjes schuurpapier...maar ze is niet meer een heel schuurpapiertje!!
Gelukkig maar Antares! Lola ook daar gelukkig beter dus? Ik heb het echt te doen met N. zeg! Hier gaat het ook écht stukken beter! Weinig jeuk en de plekken worden steeds minder zichtbaar thank god! Nu volgende week vrijdag zijn nieuwe buIsjes en hopelijk dan heeeeel lang een gezond, blij peutertje
Antares, goed om te lezen dat het stukken beter gaat! Lovely, geldt ook voor jullie dat het goed is om te lezen! En ik zal duimen dat hij na het plaatsen van de buisjes voorlopig nergens last meer van heeft! Jij bent ook in de weer met K en zijn gezondheid he? Hier gaat het ook stukken beter. De openplekken genezen, jeuk neemt af!