wat doen jullie dan

Discussion in 'Baby en dreumes' started by joel, May 27, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. joel

joel Fanatiek lid

Jun 10, 2007
    1,162
    0
    0
    kapster
    best
    ik zag net topic over hoe laaat wakker zijn. maar ik heb zoontje van bijna 19 maanden en is ook meestal laatste tijd rond 6 uur wakker en huilt meteen. vind t verveleend dat hij niet gewoon buurtend wakker word maar helaas, hoop dat dat terug komt maar wat doen jullie dan daarna. is wel vroeg man of 6 uur opo te gaan zitten. en de rest van de dag?

meestal is hij wel leif maar is wel vermoeiend en nu slkaapt hij sinds deze week weer in middag maar dat deed hij dus ook niet, alleen onderweg ergens maar toe of wiegen in kinderwagen maar dat deed ik niet meer. bed of niet. ben bijna 34 wkn zwanger en hoop dat hij snel later wakker word of iets want dit breekt me echt.

2. tulip

tulip Niet meer actief

mijn dochter is er nog nooit voor 7 uur uitgegaan. Ze is normaal ook pas tussen 7 en half 8 wakker, maar ze heeft wel eens periodes dat ze idd eerder wakker is, maar dan leg ik haar terug en leg uit dat ze nog moet gaan slapen. Mocht ze echt niet willen, dan leg ik haar bij mij in bed.

O ja, sinds kort moet ze er op vrijdag om half 7 uit, maar dan moet ik werken en moeten we om half 8 op mn werk zijn (kdv)

3. Yukl

Yukl Niet meer actief

Hier ook een zoontje die varierend tussen half 6 en half 7 wakker wordt. Ik snap je frustratie want het breekt ons ook aardig op. We zijn allebei inmiddels redelijke zombies geworden en ik kan me heel slecht op mn studie concentreren. De zwangerschap helpt ook niet echt mee ;)

Maar goed, ik heb me er inmiddels wel bij neergelegd. Gelukkig wordt hij de laatste tijd wel babbelend wakker en kan met gemak nog een half uur in bed vertoeven. Toen ie nog huilend wakker werd, gaven we hem de speen en dan dutte ie vaak nog wel even verder. Maar regelmatig lag ie al om half 6 bij ons in bed. We staan zelf wel altijd pas om kwart voor 7 op, tot die tijd vermaken we hem. Om half 7 gaat altijd de TV in de slaapkamer aan zodat ie het nog even volhoudt tot het ontbijt.

4. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Onze dochter wordt om half 7 wakker... Maar rond die tijd staat m'n man ook altijd op. Dus dan scharrelt ze een beetje om hem heen op de bovenverdieping, terwijl hij aan het scheren en aankleden is, terwijl ik nog even in bed blijf.
    Rond 7 uur gaat hij naar beneden en dan gaat ze mee... 5 minuutjes later kom ik er maar uit. Want dan gaat hij weg.

Ze heeft een korte periode gehad, dat ze bij mij in bed kwam liggen en dan soms nog even in slaap viel (2 weekjes ongeveer) maar ineens was dat over en móést en zou ze met papa mee naar beneden gaan en weigerde ze bij me in bed te gaan. Als ik dat al probeerde, krijste ze alles bij elkaar. En tja , daar heb ik op dat tijdstip ook geen zin in.
    Wordt het vroeger, krijgt ze soms nog een klein beetje melk mee terug naar bed in de hoop dat ze dan iets langer blijft rommelen/slapen.
    Als niets werkt *en ze hysterisch de boel bij elkaar krijst* en het is na half 7, dan gaan we toch maar naar beneden, zodat de ander dan in elk geval nog rust heeft...

5. Sjanienu1

Sjanienu1 VIP lid

Sep 6, 2008
    6,495
    1
    0
    Winkelmedewerkster
    's-Heerenberg
    Ryan heeft tijdje geleden ook een periode gehad dat hij rond 05.30u/06.00u wakker was. Er zat echt niks anders op dan maar op te staan. Deed hem dan om 09.00u weer naar bed en dan s´middags nog. Ik ging dan ook nog even terug als Ryan s´morgens weer naar bed ging, anders hield ik het niet vol. Nu is hij rond 07.00u wakker.

6. joel

joel Fanatiek lid

Jun 10, 2007
    1,162
    0
    0
    kapster
    best
    ja da terug leggen werkt niet en bij mij welo en dan slaapt hij maar dat willen we hem niet aan leren en ik ga in de middag ook vaak mee terug maar ja soms word ik er alleen maar lammer van maar hoe lang duurt die fase?

vanmorgen was hij bv 10 onver 6 wakker, man moet 10 min. later eruit en die haalt hem dan en gaat naar beneden maar hij heeft gehuild tot hij iets krijgt.l lijkt wel een echt onchten humeur en moet meteen drinken of eten hebben.
    7 uur vind ik niet erg maar half 6 a 6 uur is ons iets te vroeg en idd je bent gewoon een zombie.

7. joel

joel Fanatiek lid

Jun 10, 2007
    1,162
    0
    0
    kapster
    best
    oja en da rommelen of spelen doet hij niet op zijn kamer, waarom niet? tja de commode leeg halen met kleren en op deur slaan. verder is hij lief enz maar als hij wakker is moet hij er echt uit en hij was altijd zo gemakkelijk

8. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Mijn man geeft haar vaak een boterhammetje in de hand, drinken op tafel en doet dan ondertussen zijn ding. Op zich wel logisch dat ze honger hebben na de nacht.

9. joel

joel Fanatiek lid

Jun 10, 2007
    1,162
    0
    0
    kapster
    best
    ja beneden is er nisk aan de hand. is echt als we boven blijven maar ja hopen dat fase is en hoe lang duurt die dan gemiddeld

10. Athina

Athina VIP lid

Oct 31, 2007
    23,809
    3,339
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    volgens mij verschilt dat enorm per kindje... het blijft gewoon afwachten... hoe zwaar ook...

Share This Page