is dit verlatingsangst? wordt dr gek van

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Eefke84, Mar 14, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

ik herken dit totaal niet van mn oudste ( die heeft het alleen een tijd met naar bed brengen gehad) maar mijn jongste is bijna 1 en die hangt echt heel de dag aan mn benen, wil continu op schoot en jankt al als ik de kamer uitloop. wil heel de dag opgetild en geknuffeld worden en vaak kan ik dat koppie gewoon niet weerstaan want ze is zoooooo lief:) maar ik kan echt nog niet normaal rustig poepen;). gek genoeg heeft ze het savonds met naar bed gaan niet. als dr zusje thuis is gaat het ook nog wel, dan spelen ze samen. maar ze kan echt geen minuut zonder dr moeder.

2. Jalou

Jalou Bekend lid

Feb 5, 2010
    931
    0
    16
    Rotterdam
    Ik herken het wel een beetje. mijn zoon is nu 15 maanden en hij klampt zich nu aan mij vast. Dat is er lastig met koken en toiletgang. Ik probeer hem nu duidelijk te vertellen wat ik ga doen en wat hij wel en niet mag, maar het is echt drama af en toe. Het is een fase en ze groeien er gelukkig overheen. Misschien dat je dat een stukje rust geeft:)

3. ratatosk

ratatosk VIP lid

Mar 16, 2010
    5,429
    5
    0
    Dat wordt opsparen en poepen tijdens de slaapjes :p.

4. Eefke84

Eefke84 Niet meer actief

hahaha. ja maar als ik moet kan ik het nooit ophouwen:D

5. ratatosk

ratatosk VIP lid

Mar 16, 2010
    5,429
    5
    0
    Mijn zoontje heeft het ook een tijd gehad hoor, en nog soms.
    Als ik alleen thuis ben en ik merk dat hij niet alleen wil blijven sleep ik hem overal mee naar toe, ook naar de wc, en dan gaat het wel. Het gaat weer over denk ik dan maar..
    Als ik het vervelend begin te vinden denk ik een paar jaar vooruit: "Mama niet kijken!" "Mama ga even weg!" "Nee mama nu niet!" en dan denk ik bij mezelf, ach wat heerlijk eigenlijk ook!

6. MissBianca

MissBianca Fanatiek lid

Jun 11, 2011
    1,143
    12
    38
    Uden
    Hier is het ook begonnen vanaf net voor zijn eerste verjaardag en heeft het nu nog (en is 14 maanden).
    Ook met slapen geen problemen gehad, wel als ik even de was naar boven bracht ofzo. Zelfs als papa thuis is. Best irritant, want even rustig naar de wc lukt nu niet (hebben helaas geen box meer).
    Met de oudste ook nooit problemen gehad idd.

7. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

Mar 31, 2010
    18,894
    1
    38
    Wormer
    Hier momenteel hetzelfde! Ze doet het ook alleen bij mij, niet bij haar vader.
    Maar met slapen 's avonds is het geen probleem inderdaad!

8. Helise

Helise Fanatiek lid

Mar 4, 2012
    1,785
    0
    36
    Jep hier ook zo'n 'gevalletje' rond lopen :p Ik vind het ontzettend schattig maar het is niet altijd even praktisch..

Share This Page