Vroeg in de ochtend kreunen en zuchten

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Lous1982, Mar 13, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lous1982

Lous1982 Actief lid

Jun 22, 2011
    322
    1
    16
    Docent Nederlands
    Groningen
    Hoi allemaal!

Ons meisje ligt sinds een paar dagen regelmatig vanaf 5:30 een beetje te kreunen. Het lijkt ook een beetje op hardop zuchten. Ze valt wel weer in slaap (en soms als ik ga kijken doet het zelfs in haar slaap) en doet het na een half uurtje weer, tot ongeveer 6:30 en
    dan geeft ze te kennen dat ze er wel uit wil. Normaal is dat ongeveer 7:30. Ik vind 6:30 prima, hoor, voor een kindje, maar die geluidjes vanaf 5:30, ik slaap daar nauwelijks doorheen... En bovendien lijkt ze om 6:30 nog erg moe. Overigens is ze nu ook verkouden dus dat kan het ook zijn.

Kennen jullie dit?

Bedankt alvast!

2. Woezel 25

Woezel 25 Fanatiek lid

Feb 2, 2010
    1,779
    0
    36
    NULL
    NULL
    Hier is dat nu ook een beetje zo, maar bij mijn dochter heb ik het idee dat ze wakker wordt van de vogeltjes die nu zo aan het fluiten zijn...:D Hopelijk gaat ze er een beetje aan gewend raken en slaapt ze er straks weer doorheen:)
    En dat kreunen en zuchten doet ze 's nachts ook wel eens trouwens, gewoon in dr slaap.

x

3. Lous1982

Lous1982 Actief lid

Jun 22, 2011
    322
    1
    16
    Docent Nederlands
    Groningen
    Bedankt voor je reactie!

Ja, dat zou inderdaad kunnen, de vogels! En ookal heeft ze hele goede gordijnen, het zal toch wat eerder licht zijn.

Hopelijk wennen ze er snel aan;)

4. Helise

Helise Fanatiek lid

Mar 4, 2012
    1,785
    0
    36
    Hier een mannetje wat ook regelmatig ligt te kreunen en zuchten s' nachts, hij doet het gewoon in zijn slaap. Ik slaap er ook haast niet doorheen ;)

5. This is me

This is me Fanatiek lid

Oct 15, 2010
    3,149
    0
    0
    Ook hier een zoontje die steeds iets eerder wakker wordt.
    En ook denk dat het door de vogels komt.
    Hoop ook dat hij er toch weer aan went,niet dat hij straks de hele zomer al rond 6 uur besluit op te willen staan :p

6. MMarianne

MMarianne Niet meer actief

Hier ook een kreuner :D

Ik moet meestal om 06 uur naar de wc en dan hoor ik 'm vaak en dan denk ik nee nu nog niet. Vervolgens slaapt meneer tot 8 uur maar ik hoor elk kreuntje ;)

Share This Page