tja, mijn kleintje heeft al vanaf zijn geboorte moeite met de ontlasting. het 1e jaar heeft hij verstopt gezeten. hij heeft laxeermiddel gehad en klisma's. na 1 jaar ging het wat beter. nu gaat het best goed, maar er is toch altijd wel wat mis met zijn ontlasting. soms 3 keer per dag en soms 2 dagen niks. soms verstopt en soms diarree. nu is ie dus weer aan de diarree. hij poept 3 keer per dag alles vol. vorige keer heeft dat 4 wkn geduurd. toen heb ik ontlastingonderzoek laten doen en daar kwam niks uit. na een week of 4 ging het weer vanzelf weg. echt raar en bovenal heel vervelend voor hem want nu heeft hij door de diarree een ontstoken voorhuid. als hij verstopt zit dan is ie snachts vaak wakker en huild hij. heeft er iemand ervaring mee? bij de ha sturen ze me elke keer weg met "dat hebben kleine kinderen nou eenmaal"
Ik lees even mee, heb nl hetzelfde. Meisje poept niet zonder kindicol maar met krijgt ze enorm diarree
heel vreemd dat ze je wegsturen. Want dit klinkt niet normaal, dus de opmerking "dat hebben kinderen nu eenmaal" vind ik wel erg hoor! Als ie t al vanaf de geboorte heeft zal t vrij weinig te maken hebben met voedingspatroon. Meer een darmprobleem. Helaas onderzoeken ze kinderen daar nog niet op. Hoe oud is je kleine man?
hij is bijna 2. nu poept hij sinds gisteren alleen nog vocht (wel bruinig) met etensresten die niet helemaal verteerd zijn.