Zojuist een hele lichte bloeding gehad. Zit op dag 17 in mijn cyclus (mijn cyclus is 28 of 29 dagen). Normaal vanaf 5 dagen voor menstruatie dit soort bloedingen, maar dat is dan mijn aanloop naar de menstruatie. Dag 17 is wel erg vreemd voor mij. Wat kan het zijn? Misschien een innesteling?? Ervaringen? Reacties?
Kan innestelling zijn. Kan ook niks speciaal zijn. Nog even wachten. Ik zit vandaag volgens ff ook 8dpo en heb deze morgen klein beetje bloed verlies gehad is nu terug gestopt. Maar de vorige keer bij mijn langere cyclus had ik al 3 dagen spotting voor mijn ongi door kwam.
Waar staat dpo voor? Ja ik in week voor ongi meestal ook meerdere dagen spotting, maar niet al net over helft cyclus!
Het zou zomaar kunnen zijn dat dit van de innesteling is. Ik heb zelf geen innestelingsbloeding gehad, bij mijn eerste zwangerschap ook niet... maar je hoort het vaker. Wel had ik bij de innesteling 2-3 uur lang rare opvallende steken in mijn rechter zij, tenminste... ik ben er zelf van overtuigd dat dat de innesteling was. Gezien je cyclus zou het iig mogelijk zijn! Heel erg spannend! Succes op het wachtbankje, hopelijk weet je over een dikke week meer!
Dat wachtbankje is wel echt een ramp zeg!! Mijn dagen, uren, minuten hebben nog nooit zo lang geduurd!
Ik vind het maar vreemd. Sinds de lichte bloeding van gisterenochtend steeds wat rozige afscheiding. Dat ken ik totaal niet en lijkt ook niet op het bruinverlies wat ik in laatste week voor ongesteldheid heb. Iemand hier bekend mee; rose afscheiding net voorbij helft cyclus? Kan het op innesteling/zwangerschap duiden? Of juist niet? Over gevoelens in mijn buik qua krampen ed kan ik niks zeggen, die zijn er namelijk altijd in wisselende ernst; heb het prikkelbare darmsyndroom.
hoi hoi, helaas is er geen peil op te trekken. Als je de verhalen hier leest heeft iedereen weer een andere ervaring. Ikzelf heb nog nooit last van een innestelingsbloeding gehad. Maar ik snap dat dat wachten echt een drama is . Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt en dat de kwalen bij een beginnende zwangerschap horen!
Thanks Dopneusje, Ja ik vind dit wachten echt een drama. Wil het ZO graag!! Maar normaal gesproken wordt ik pas volgende week zondag, de 19de ongesteld! Das nog 9 dagen!! Help! En omdat ik ook weleens een cyclus van 29 dagen heb, wil ik eigenlijk de 21ste pas testen. Maar weet niet of ik zoveel geduld op kan brengen!
Als je eisprong op dag 14 is geweest, wat normaal is, is een innestelingsbloeding op dag 17 wel heel erg vroeg. Kan een vage tussentijdse bloeding zijn. Niks anders aan te doen dan afwachten.
Jeetje Nephtys, Jij hebt een lastige kleine twee jaar achter de rug zo te lezen! Maar gelukkig ben je nu zwanger!! Van Harte!!! Geniet ervan! Ik weet niet wanneer mijn eisprong is. Kan heel goed dat deze al wat eerder valt. Ik hoop erop..
Dank je . Een zwaar traject maar het was het waard. Ja, als je eisprong eerder was, kan het wel een innesteling zijn! Ik duim voor je!