Breien wekt bij mij agressie op Ik heb het geprobeerd net als haken, maar mijn interesses liggen meer bij de zaagmachines, hamers en hout! Maar om mijn man, kind en buren nu ook op te gaan zadelen met slaapproblemen....
Ik heb ook overgangsklachten maar niet zo heftig als jij. Ik zorg er voor dat de slaapkamer zo koud mogelijk is, ik gebruik een zomerdekbed en de fan staat standaard elke nacht te draaien anders zou ik geen oog dicht doen. Ik mis alleen nog een kussen die lekker koel is.
Wat een fijne reacties allemaal!! Sorry voor mijn late reactie, maar was gewoon een zombie. Ik stond echt in de overlevingsstand. Ik weet nog niet zeker of het overgangsklachten zijn, dat is alleen een vermoeden. De afgelopen 2 nachten weer redelijk geslapen. Ik heb cannabisdruppeltjes, maar daar was ik mee gestopt, omdat ik er nogal dizzy van was als ik wakker werd 's nachts. Tijdens mijn corona had ik het erg benauwd en ben ik daar snel mee gestopt, want dat maakte de benauwdheid erger.
Ik ben zeker op mijn eten en drinken aan het letten. Al vind ik dat best heel erg lastig. Sinds een half jaar eet ik ook glutenvrij, dus al best wel beperkt. Maar koffie drink ik sowieso al niet. Alleen alcohol is wel een dingetje. Maar ik ben dat wel heel erg aan het beperken tot een paar glaasjes in het weekend. Ik denk dat een extra voedingssupplement, zoals o.a. magnesium, geen kwaad kan. Daar ga ik eens achteraan. Dankjewel
Ik heb dus weer die zeldzame bijwerking dat ik er veel van ga plassen, dat was dus de oorzaak dat het bij mij averechts werkt.
Dat is een goeie...je bent snel geneigd om vroeg naar bed te gaan of overdag even een dutje te doen, maar dat is inderdaad niet zo handig.
Ik ben zelf net begonnen met magnesium voor het fenomeen van Raynauds (afschuwelijk, die dode vingers!) maar ik heb gemerkt dat ik nu heel goed kan slapen. Ik neem gewoon normale kouwtabletjes van flindall https://www.flinndal.nl/mineralen/magnesium , maar pas op dat je niet te veel neemt, het kan gevaarlijk zijn!