Ik ben op zoek naar een buggy waar een maxi cosi oppast, zoals bvb de quinny zapp. Maar, nu zou ik er het liefst een willen, waar je de bekleding van de buggy kunt laten zitten. Want bij de zapp gebruik je hem met maxi cosi OF als buggy. Maar bestaat er ook een waar dit te combineren is. Dan zou Milan ook in de buggy kunnen als hij moe is. Leek me wel handig! Wie heeft tips, ervaring, etc.........................
Ik dacht eigenlijk dat ze weer zwanger is, of probeert te raken, en dat ze een soort duo-buggy zoekt...
ozo ja dan is het een ander verhaal je hebt ook van die buggy dingen zeg maar die je naast de kinderwagen kan doen, weet zo niet niet hoe dat heet maar ja das weer niet voor de maxi cosi
Op de Maxi Cosi Mila kun je makkelijk de Maxi Cosi klikken en de bekleding verder laten zitten. Zal even kijken of ik die foto nog kan vinden... (heb daar de kap over de MC heen gedaan, zo bescherd ie ook nog tegen wind/zonlicht... http://www.zwangerschapspagina.nl/attachments/de-babyuitzet/81530d1277591114-mc-taxi-citi-cx-mc-mila-cimg1047.jpg
Tis idd niet voor Milan maar voor beebje 2, die nog niet in aantocht is maar hopelijk niet te lang meer op zich laat wachten. Maar het is idd zoals de foto van de MC mila. Dat bedoelde ik. Bij de zapp gaat dat niet he??
Maar als je op de Mila de maxi cosi klikt kan Milan zo te zien niet meer in de buggy zitten, je moet dan eerst de mc eraf halen en dan loop je met dat ding te sjouwen. Dan kan je m.i. beter voor de ICandy gaan. Dan kan je op 1 wagen je baby en peuter vervoeren.