Ben je inmiddels ongesteld dan? Want als het bloeden van een innesteling komt, dan kan je nu nog niet positief testen.
ik zit nu op 8 dpo. Net een stukje gelopen, en heb gewoon echt pijn rechtsonder in me buik. Onderbuik voelt ook hard..... Ben jij nou ongesteld geworden??
Klinkt wel als een innesteling. Ik dacht in het begin dat de innesteling altijd met 4 a 5 dagen was, maar blijkbaar is het ook vaak met 8 a 9 dagen na de eisprong. kan goed hoor! Ik hoop het voor je en dan maar hopen op een posi test!!
Tussen 6 en 12 dpo is het innestelings tijd! Lekker handig ik begon deze maand ook op 9-10 dpo te bloeden
Balen vlinderr.. Morgen heb ik een verwendagje in de sauna, dus vanochtend dacht ik, ik doe een vroege test. Helaas was deze negatief.... Ik zit vandaag op 8 of 9 dpo. Vrijdag is mijn nod. Heb ik nou te vroeg getest, of kan ik morgen met een gerust hart naar de sauna??
Ik denk dat je nog iets te vroeg getest hebt. Wat sauna betreft, das een lastige. ik weet dat wanneer je zwanger bent de sauna beter kunt vermijden, maar of dat ook geldt wanneer je nog geen posi test hebt??? sorry, heb geen idee!!