Voedingsspuitje (monoject 412)

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Heart, 4 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Heart

Heart Fanatiek lid

28 jan 2008
    1.572
    0
    0
    Limburg
    Weet iemand waar deze los te koop zijn voor particulieren ergens online? Ik zoek namelijk een manier om de kleine beetjes (5-10ml) voorgekolfde melk/colostrum in te kunnen bewaren en invriezen. Meer krijg ik er met kolven helaas nog niet uit, maar wil het wel graag gaan bewaren zodat KV als bijvoeding straks niet of iig zo weinig mogelijk nodig is..

Ijsblokjesbakje is nog te groot, het meeste gaat dan verloren en in een spuitje kan ik dit meteen invriezen-ontdooien en opwarmen als ze straks geboren is neem ik aan..

2. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Gewoon bij de apotheek denk ik. Daar haal ik ook mijn naalden en spuiten voor injecties zonder doktersvoorschrift.

3. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Ik zou even informeren bij een apotheek. Misschien hebben ze daar ook wel gewoon spuitjes met een afsluitdopje.
    Die monospuitjes vind ik zelf niet zo geschikt om te gebruiken als voedingsspuitje. De punt is erg scherp.
    Bij mijn werk gebruikten we een flexibel opzetstukje van siliconen en dan via vingervoeden maar om wat bij te voeden terwijl de baby aan de borst drinkt via de mondhoek.

4. AugustusMama

AugustusMama Bekend lid

9 jan 2013
    864
    0
    0
    Veluwe
    Volgens mij heb ik ze laatst ook bij het Kruidvat zien liggen.

5. Cin85

Cin85 VIP lid

12 jan 2010
    12.491
    13.945
    113
    Vrouw
    Bij de huisarts een recept vragen, volgens mij krijg je ze dan nog vergoed ook.

Deel Deze Pagina