Hoi Even van me afschrijven. ..ga maandag voor drie dagen met mn schoonzus naar Londen. Veel zin in. Super stad. Maar.... afgelopen dagen bekruipt me leeg/verdrietig gevoel. Ben nog niet eerder zolang volle dagen, bij onze dochter weg geweest (ze is 5). Moet er steeds van huilen, erg hè Hebben jullie ervaring, adviezen etc? Liefs donja
Van je afzetten. En genieten van je uitje. Nu klink ik misschien bot, maar bedoel laat het over je geen komen. En je meisje zal vast ook genieten met haar papa. Veel plezier alvast.
Ja ik heb wel ervaring, maar dan al sinds mijn dochter 6 maand oud is. Ik ga ieder jaar een weekendje met mijn man naar het buitenland op stedentrip. Ik herken het echter totaal niet om er tegen op te zien. Dochter wordt goed verzorgd door opa en oma, dus ik maak me nergens zorgen om. Als je dochter 5 is dan is ze oud genoeg om te zeggen als ze iets wil toch? Opvoeden is ook loslaten... Geniet van Londen!
Bedenk dat jij het naar je zin gaat hebben, en zij vast ook zo samen met papa. Ik vond het vroeger ook heel leuk om tijd met m'n papa door te brengen als m'n moeder op vakantie ging. Heerlijk die volle aandacht. Enne.. Jaloers! Haha! Veel plezier!
goh das sterk, ik heb net besloten in 2016 ook 3 dagen naar Londen te gaan. In mijn uppie, om eindelijk eens al die historische plaatsen te bezoeken waar ik al zoveel over heb gelezen de afgelopen jaren. nee ik herken het niet. Drie dagen zonder mijn gezin is best lastig, maar het is heerlijk om zelf ook nog wat te doen
Ik ga morgen 2 dagen weg zonder mijn kinderen. En ik vind het vreselijk dochterlief moest vandaag al heel hard huilen omdat ze mij heel erg gaat missen 😔😔
Nog geen ervaring, maar ik ga in april 2 weken met de oudste naar Turkije en mijn man blijft met de 2 kleinsten (dan net 6 en 4) thuis. En ja, ik zal ze heus missen, maar 2 weken is ook zo om, laat staan 3 dagen.
Ik ben in april 3 dagen naar Rome geweest met een vriendin. Dat was voor het eerst zo lang zonder mijn kids. Ik heb van de eerste tot de laatste seconde genoten, zeker van de vrijheid die je hebt zonder de kids om je heen. Niemand om op te letten en voor te zorgen, alleen jezelf... wijntjes drinken, kletsen, lachen, lekker eten, shoppen, gezelligheid.... pffffff..... ik wil weer Mijn vriendin had dezelfde ervaring. Het was daarna fijn om mijn kids weer in de armen te sluiten, zij hadden het perfect gehad bij papa, dus dit is voor herhaling vatbaar. Nou.... als je er nu nog geen zin in hebt.....
Ik ben vorige week 4,5 dag weg geweest.. williswaar voor werk maar toch. Ju kunt ook altijd even skypen 's avonds. Voor mij scheelde dat n hoop
Ik ben ook al wel eens een weekend ook een keer een week weg geweest. En ja van tevoren maak je je druk, maar zodra je weg bent begint het grote genieten!! Heerlijk hoor, veel plezier
Lastig he... Ik heb gisteren de kinderen bij mn ouders gebracht voor het weekend om zelf manlief te helpen met verbouwen. 2 dagen en nachten zonder de kinderen. Ik vind het heel erg slikken en moest bijna huilen toen ik de trein in ging maar hun vinden het leuk bij opa en oma...