Rode striemen van luier

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Gwenolyn, Aug 19, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

Jan 13, 2009
    7,067
    0
    0
    Mijn dochter krijgt steeds vaker rode striemen van het elastische gedeelte bij de billen/beentje van haar luier
    Ik wissel 2 verschillende merken af (pampers actie fit en baby dry met Aldi), ze zitten niet strak.
    Wie heeft ervaring tips en/of ideeën?

Ook laat ik altijd de boel luchten na verschonen.

2. Daan78

Daan78 VIP lid

Jun 25, 2008
    8,202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ik wilde juist zeggen wisselen van luier (las die tip laatst eens van Adi geloof ik), maar dat gaat dus niet meer op.

Ik denk dat je al wel veel goede dingen doet. Zou niet kunnen bedenken wat je nog meer zou kunnen doen.

Dus hier heb je niets aan eigenlijk :)

3. Druif78

Druif78 VIP lid

Feb 11, 2008
    9,724
    1
    36
    Ik heb het toevallig van de week ook opgemerkt bij mn zoontje. Hij kreeg het nadat hij bij het KDV was geweest en daar gebruiken ze gewoon pampers ( weet niet welke, denk babydry). Thuis gebruiken we altijd kruidvat.
    Misschien toch een maat groter gebruiken ook al heeft hij nog niet de hoeveelheid kg die op de verpakking staat?
    "snachts draagt ons zoontje ook een maat groter omdat hij anders doorlekt, maar dat past wel best hoor, zeker als er nog een romper omheen zit.

4. consider

consider VIP lid

Jan 24, 2008
    14,040
    1,859
    113
    Provincie Groningen
    Ik zou eens een grotere maat proberen

5. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

Jan 13, 2009
    7,067
    0
    0
    Bedankt voor de tips! Ga een maat groter proberen.

6. Mama81

Mama81 Fanatiek lid

May 2, 2007
    1,477
    0
    0
    Mijn zoontje heeft precies hetzelfde! Wij gebruiken van pampers de active fit, die nieuwe. Maat 5+, deze maat is echt niet te klein, gewoon goed, maar toch, die striemen blijven. Ik vind het vervelend, alhoewel mijn zoontje er geen last van lijkt te hebben.
    Maar jullie tip is dus afwisselen met een ander merk?

Share This Page