Hoi allemaal, Over 2 maanden wordt mijn meisje 1 jaar! en ik wil graag een zitje voor haar vragen, dus klein tafeltje met leuke bijpassende stoeltjes. Ik zie op internet wel leuke maar vind het altijd moeilijk om dat soort dingen via internet te bestellen omdat je niet weet of het kwalitatief goed is en dat vind ik ook erg belangrijk. Dus voor iedereen die zo iets heeft thuis, waar heb je het vandaan en ben je er blij mee. En uiteraard wat kost het ongeveer. Als je er een fotootje van hebt zou helemaal super zijn. alvast bedankt!
Marktplaats, Ikea, Leen Bakker - Kwamtum, Gamma (heeft ze toen gehad van Sesamstraat) en volgens mij hebben de wat duurdere kinderwinkels / babyzaken ze ook wel. Kwaliteit? Ik zou er eerlijk gezegd niet Te veel aan uitgeven. Kinderen laten ze vallen, stoten, kleuren erop etc. etc. Ik zal eens kijken of ik toevallig een kiekje heb waar ons (Ikea) setje op staat. Elmo Edit: al gevonden
Hoi Tico, Wij hebben zo'n setje als kraamcadeau gekregen. Hij staat nu nog op zolder dus nog in de doos en heb er nog geen foto van. Ze hebben dit setje destijds bij de Prenatal gehaald en was geloof ik iets van 30 a 40 euro. Het is een beige/grijs setje (tafeltje met 2 stoeltjes) met een giraf erop. Heel leuk en niet te fel qua kleuren, past precies bij onze inrichting.
hey, ik had voor jamie een tafel en stoeltje van de ikea. erg goedkoop, 15 euro was ik kwijt maar zat al meteen onder de krassen, putten, stoeltje helemaal gammel,... nu hebben wij zelf een stoel voor hem gemaakt! zal een foto inzetten, als je wil kan ik er ook een voor jou maken! hardstikke leuk om te doen. je kiest zelf de kleur, groote, breedte, vorm (wij hebben nu kroontje maar je kan bv ook een bloem of hartje pakken ofzo,...) de stoel die wij hebben is redelijk groot (ook naar de toekomst toe gekeken)
Ik had deze van ikea : IKEA | Kindermeubels | Tafels | LÄTT | Kindertafel met 2 stoelen Simpel en goedkoop, maar is toch al die tijd meegegaan! Staat nu bij de buurvrouw voor haar kleindochter! (Haha het setje waar Sharon het dus over had is hier weliswaar wel goed bevallen )
Ook gewoon een setje bij de Ikea vandaan van hout. Gaat nu bijna 2 jaar mee, en zitten alleen een paar tandafdrukken van de hond in (pup toen), verder prima. Ook iets van 15 voor betaald geloof ik.
Wij hebben een tafeltje met 2 stoeltjes bij de leenbakker gekocht. We hebben voor deze gekozen, omdat de stoelpootjes schuin naar buiten staan en daardoor stabieler zijn. Het was wel wat duurder 44,99, maar dat is het zeker waard.
Ik heb twee Lack-tafeltjes van de Ikea (gewone bijzettafeltjes: 5 euro per stuk), en de stoeltjes die Elmo ook heeft: tientje per stuk. Dat bijpassende tafeltje was 19,95, en twee daarvan vond ik een beetje duur worden, dus vandaar dat wij gewoon het lack-tafeltje erbij hebben gedaan. Bevallen beiden erg goed!
www.geboorteshop.nl Wij hebben een tafel en stoeltje met daarop de afbeelding van het geboortekaartje, volgens mij rond de 75 euro
Het nadeel van die Lack vond ik (door de vloer toen) dat ze te licht zijn. Ze schuiven op bijv. plavuizen veel te makkelijk weg. Het bijbehorende tafeltje is wat zwaarder.
ik zie al wat leuke ideetjes voorbij komen. Die met het geboortekaartje erop zijn gaaf! Ook die van leen bakker zag ik voorbij komen ook leuk! Ik heb op internet ook een setje gezien van disney prinses. iemand daar ervraing mee?
Wij hadden ook een tafel met stoeltjes (de roze plastic) van de ikea ... Maar toch miste ik wat opberg ruimte voor haar speelgoed ... En toen zag ik gister dit bij de ikea ... en ik moest het hebben hihi !! Echt ideaal een tafel en een kast ... Je kan de kleurtjes van de deuren zelf kiezen (lime,roze,blauw,wit en berken) en of je deurtjes, kleine lades of grote lades wil ... Onder de tafel kan ook nog een kist Bekijk bijlage 95176
Bekijk bijlage 95219 wij hebben deze gekocht voor d'r verjaardag ze is er helemaal weg van lfs Hellen
Daar heb ik toevallig vorige week ook naar staan kijken bij ikea, vind ze erg leuk. Vroeg me alleen of of het wel echt praktisch was. Ik wil nl. graag bakken/kisten in de kast en wist nou niet helemaal of dat wel zou lukken. Nadeel leek me ook dat ze ze niet makkelijk zelf kan pakken. Kortom, ik twijfel nog
Ligt eraan hoe je de kast in wil delen ... De deurtjes en lades krijgt onze dochter goed open ...Tja ze is niet erg groot dus de spullen waar ze niet heel veel mee doet staat boven in ... De duplo ligt in een schuifmandje .. Bekijk bijlage 95350 Dus als ze die wil kan het hele mandje op de grond echt makkelijk ... ze is er helemaal weg van
Hier ook zo'n setje van de IKEA. Een ander model dan tegenwoordig, maar de tafel lijkt op de Svala. De stoelen kan ik niet vinden. Was blank hout, en hebben we zelf in mooie heldere kleuren geschilderd. Nu 2 jaar later staan ze er nog steeds. Ons jochie gebruikt die stoeltjes nu ook om bij het aanrecht te komen. En ik gebruik ze als ik bovenop de kast moet stoffen. Is degelijk spul!
wij hebben ook het setje wat elmo heeft hier een foto van het setje eigenlijk is de hele achterkant haar speelterrein (waar de kist staat staat nu een kast met laatjes ook van de ikea)