Innestelingsbloeding?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Johannak, 19 feb 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Johannak

Johannak Lid

2 feb 2017
    32
    4
    8
    Vrouw
    Nederland
    Hallo meiden,

Ik ben een aantal maanden geleden moeder geworden en ik ben tot nu toe nog niet ongesteld geworden omdat ik nog borstvoeding geef.

Ik heb vorig weekend seks gehad, en het condoom is gescheurd, maar omdat ik nog niet ongesteld ben geworden maakten we ons niet zo’n zorgen, alleen toen ik vrijdag eind van de middag op het toilet in mijn ondergoed keek, zag ik dat ik wat bruin bloed had verloren, dus ik dacht dat ik ongesteld was geworden. ‘S avonds verloor ik ook nog een aantal druppeltjes bruin/rood bloed maar de dag er na was het al veel minder. Dus dat vond ik wel raar aangezien menstruatie vaak langer duurt. Daarbij heb ik sinds zaterdag ook wat last van hoofdpijn, misselijkheid en steekjes in mijn onderbuik. (Geen symptomen die ik normaal gezien heb bij mijn menstruatie) Wat denken jullie? Was dit mijn eerste menstruatie, of eventueel innestelingsbloed? En wanneer kan ik eventueel testen?

2. Amelie

Amelie Fanatiek lid

8 okt 2013
    3.652
    3.240
    113
    Vrouw
    Noord-Holland
    Ik zou gewoon zo snel mogelijk een testje doen. Als dat een innesteling was dan zou je nu al wel iets moeten zien.

3. joepy

joepy Fanatiek lid

12 okt 2017
    1.443
    952
    113
    Vrouw
    Door borstvoeding of gewoon je eerste menstruatie na het krijgen van een kindje kan heel anders zijn dat je gewent ben dus enkel een test overeen aantal dagen zal je vertellen of je zwanger kan zijn.

4. bozoe

bozoe VIP lid

9 jul 2014
    5.478
    5.838
    113
    Je zou als het een innestelingsbloeding was nu al positief kunnen testen. Zo'n 2-3 dagen na de innesteling is je HCG hoog genoeg om een tweede streepje te geven op de test:).

Mocht de test negatief zijn dan kan het ook nog een ovulatiebloeding zijn geweest. Die komen iets vaker voor.

Deel Deze Pagina