Weet niet hoe dat heet.. N soort berevelletje zeg maar in skipak 'vorm' en waar kan je deze oa nog meer halen behalve bij Prenatál waar ze tot maat 68 waren? Heb nl maat 80/86 nodig..
Volgens mij staat er er zoiets in het krantje van de v&d. en ik geloof dat ik ze bij de babydump heb gezien.
ja die heb ik gekregen! die zijn zo handig...!Onderaan kun je hem ook een stukkie open ristsen voor de cosigordels.. Hier hangt ie helemaal rechts...en idd bij de h&m kun je ze kopen! http://www.mijnalbum.nl/Foto-3AAL4YAU.jpg
Die zijn inderdaad zo schattig! Ik wil er ook een voor Bink alleen mijn vriend vindt het helemaal niets :s
Ik heb er 1 van de h&m. Een grijze van fleece en de binnenkant is kleurig gestreept. De muts kun je eraf halen en bij de handen en de voeten kun je er flapjes over heen klappen zeg zodat ze wantjes hebben. Kun je dus ook terug klappen en dan is het gewoon een broekpakje zal ik maar zeggen. 2 ritsjes kun je tot aan de knietjes openritsen. Echt ideaal. Die van t v&d krantje is ook schattig idd, daar heb ik t jasje van gekregen. Echt heerlijk spul!
Ik heb er eentje van C&A, maar die is meer voor een meisje, met bloemetjes aan de binnenkant en boordjes. Heerlijk met koude dagen, ziet er ook zo comfortabel en lief uit. Ik krijg altijd opmerkingen van mensen als ze in dat pak in de maxi cosi ligt, dat ze zelf ook wel baby zouden willen zijn en zo'n heerlijk pak aan zouden willen hebben, haha!
je hebt ze bij h en m, bij c en a. volgens mij in bijna alle baby winkels. behalve hema. daar heb ik ze nog nooit gezien.
bij otto.nl hebben ze ook zo'n berenskipak, alleen tot maat 74. Maar volgens mij vallen ze groot hoor. Had er voor Fenja 1 maat 56 en die viel ook groot. Kun je ook altijd weer terug sturen.