Ehm.. ik ben op zoek naar n skipakje maar dan anders..

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Jucade, Nov 5, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

Jul 20, 2006
    18,229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    :( Weet niet hoe dat heet.. N soort berevelletje zeg maar in skipak 'vorm' en waar kan je deze oa nog meer halen behalve bij Prenatál waar ze tot maat 68 waren? Heb nl maat 80/86 nodig..

2. pinguin72

pinguin72 VIP lid

Jan 7, 2006
    7,832
    1
    38
    mexx had er vorig jaar een. Weet neit of ze dat nu nog hebben

3. Juul76

Juul76 Bekend lid

Nov 20, 2006
    768
    297
    63
    Ik heb vandaag nog zo'n pakje bij de H&M gezien!

4. Judith75

Judith75 VIP lid

Oct 9, 2006
    5,623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Babywalz misschien..?

5. Lon enTijn

Lon enTijn Fanatiek lid

Mar 23, 2007
    1,783
    0
    0
    Volgens mij staat er er zoiets in het krantje van de v&d. en ik geloof dat ik ze bij de babydump heb gezien.

6. Grassprietje

Grassprietje Fanatiek lid

Dec 3, 2006
    2,328
    0
    0
    tukkerland
    ja die heb ik gekregen! die zijn zo handig...!Onderaan kun je hem ook een stukkie open ristsen voor de cosigordels..

Hier hangt ie helemaal rechts...en idd bij de h&m kun je ze kopen!

http://www.mijnalbum.nl/Foto-3AAL4YAU.jpg

7. Toys

Toys Fanatiek lid

Jul 21, 2006
    3,326
    0
    0
    Die zijn inderdaad zo schattig! Ik wil er ook een voor Bink alleen mijn vriend vindt het helemaal niets :s

8. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

Ik heb er 1 van de h&m. Een grijze van fleece en de binnenkant is kleurig gestreept. De muts kun je eraf halen en bij de handen en de voeten kun je er flapjes over heen klappen zeg zodat ze wantjes hebben. Kun je dus ook terug klappen en dan is het gewoon een broekpakje zal ik maar zeggen. 2 ritsjes kun je tot aan de knietjes openritsen. Echt ideaal.

Die van t v&d krantje is ook schattig idd, daar heb ik t jasje van gekregen. Echt heerlijk spul!

9. Jo79

Jo79 VIP lid

May 6, 2007
    25,068
    3,862
    113
    Ik heb er eentje van C&A, maar die is meer voor een meisje, met bloemetjes aan de binnenkant en boordjes. Heerlijk met koude dagen, ziet er ook zo comfortabel en lief uit. Ik krijg altijd opmerkingen van mensen als ze in dat pak in de maxi cosi ligt, dat ze zelf ook wel baby zouden willen zijn en zo'n heerlijk pak aan zouden willen hebben, haha!

10. Karagoz

Karagoz VIP lid

Apr 14, 2006
    7,984
    0
    36
    Moeder en verzorgende
    ergens in het land
    je hebt ze bij h en m, bij c en a. volgens mij in bijna alle baby winkels. behalve hema. daar heb ik ze nog nooit gezien.

11. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

Jul 23, 2006
    1,705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland
    bij otto.nl hebben ze ook zo'n berenskipak, alleen tot maat 74. Maar volgens mij vallen ze groot hoor. Had er voor Fenja 1 maat 56 en die viel ook groot. Kun je ook altijd weer terug sturen.

12. alkievalkie

alkievalkie Fanatiek lid

Jul 23, 2006
    1,705
    0
    36
    groepsleidster
    in zuid-holland

Share This Page