Ja hoor super toch. Je bent gezegend om zo snel zwanger te zijn. Zelf 3 jaar en 10 maanden over gedaan. Maar ik gun t je van harte meis gefeliciteerd ❤️
Jahoor heel mooi positief. Kruidvat zag ik ook al maar had ik zelf idd ook niet vertrouwd als je soms verhalen leest hier!
dankjulliewel allemaal! We kunnen het allebei nog niet zo goed bevatten. Nooit verwacht dat het weer in 1x raak zou zijn. Was met ons dochtertje ook. Maar aangezien mijn cyclus onregelmatig is en de gynaecoloog ooit zei dat de kans groot was dat ik clomid nodig zou hebben........hadden we het niet gedacht. Ben nog wel erg voorzichtig in mijn blijdschap omdat het nog zo vroeg is.
Oh en jullie weten dit vast! wanneer zou ik een digitale clear blue kunnen doen? Ik vind het op de 1 of andere manier altijd even een fijne bevestiging om zwanger te zien staan. Nu is dit nog heel vroeg .. wanneer zal ik de digitale doen?
Sommige mensen hebben mazzel. Heel veel mazzel. Ik ben ook altijd gelijk zwanger. En ook al heb ik 2 keer een miskraam gehad, ik heb nog nooit een ronde geprobeerd zonder dat het gelijk raak was. Bij mijn beide dochters gelijk raak. En nu 3 keer achter elkaar gelijk raak zonder ongesteld worden tussen de miskramen door... het is echt een zegen! En ik voel dat ook echt zo. Gefeliciteerd. In 1 keer raak kan echt! Bij jou is het in ieder geval zo
Dankjewel! Ik heb inderdaad heeeel veel mazzel! Daardoor voelt het allemaal ook nog wat onwerkelijk allemaal.