Hey dames..... zit met een dringend vraagje.... weet niet wat ik ermee aan moet... sinds een uur heb ik al continu om de 5 a 7 min pijnlijke harde buiken, mijn buik wordt helmaal hard... doet heel veel pijn in mijn hele buik.. Zijn dit al weeen?
ik zit met het hezelfde mijn buik is zo hard als een voetbal en heb verschrikkelijke steken in mjijn onderrug. Niet lekker gewoon, Ik ga maar eens onder een warme douche, Ik heb ook geen idee hoe weeen voelen
klinkt al wel zo.. maar heb nog geen ervaring met weeen want moet ook nog bevallen. Heb je al onder de douche gestaan? voorweeen schijnen dan minder te worden terwijl echte weeen juist heftiger worden.. je bent al voorbij de 37 weken zie ik dus de kleine mag komen! heel veel succes als het begonnen is!
Het zou kunnen maar ik denk eerlijk gezegd dat het oefenweeen zijn. Die kunnen ook al pijnlijk zijn. En dat zijn vaak pijnlijke harde buiken. Maar als je het niet vertrouwd altijd de vk bellen hoor. Ik had trouwens rond de 20 weken regelmatige harde, pijnlijke buiken. Bleek een blaasontsteking te zijn. Het is dus moeilijk te beoordelen vanaf hier, dus je kan dan toch het beste de vk bellen of gewoon nog even afwachten met een kruikje op je buik of een lekkere warme douche. Succes
zou ook even de tijd blijven bijhouden. als ze nog dichter op elkaar gaan komen lijkt me wel dat het begonnen is!
Klinkt als weeen... Ga maar lekker douchen, probeer te ontspannen als dat nog gaat. Je merkt het snel genoeg als het echte werk begonnen is. Geef je er maar helemaal aan over. Voor je het weet, ga je er helemaal in op. Succes!
van mij mag het wel komen. heb er een beetje genoeg van het rommelt al 3 dagen en volgens mij verloskundige was het goed ingedaald en lag het klaar voor de start. Maar we zullen zien..
dank jullie wel meiden voor de snelle reacties. Ik ga even onder de warme douche stann, dus als de weeen erger worden als ik onder de douche dan zij het dus echte weeen? als ik het goed begrijp? xxx
Ja, als de weeen onder de douche heftiger worden, dan zijn het de échte. Zwakken ze af, dan zijn het voorweeen. Mochten de vliezen breken, dan moet je dus wel gaan liggen he, omdat je kindje nog niet ingedaald is. Nogmaals heel veel succes!
ja, dat heeft mijn vk ook tegen mij gezegt... ik ga zo ff douchen... en dan ga ik zien of dit echte weeen zijn..... xxxxx thnxx meiden..
sterkte meid! Echte weeen voel je echt opbouwen, een top bereiken en dan weer afzakken... En langzaamaan wordt de tijd er tussen korter. En idd, de douche 'test' . Sterkte en veel succes als dit het begin mocht zijn!
Mijn vriend is nu even de honden uitlaten. Zodra hij weer binnen is dan ga ik de "douche test" doen.. Ik laat het jullie weten... Thnx meiden! xxx
Maar ik ben ook nog niet me slijmprop verloren zover ik weet... kan ik dan ook al echte weeen krijgen?
ik ook geen slijmprop verloren. Net wel even gedouched, was het even rustig gelij na het douchen weer harde buiken en steken onderrug. Mijn mannetje zit in de nacht. Moet ik nu wel geen rekening houden met weeen?