Help! zijn dit al de weeen?

Discussie in 'De bevalling' gestart door mamajennifer, 19 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.848
    3.364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    Volgens mij zijn er meer die nooit een slijmprop gezien hebben...

@winnietje: Erg moeilijk, het kan ook nog voorwerk zijn. Ik zou denk ik als je twijfelt je vlos even bellen en haar advies vragen en als zij zegt van ik kom kijken etc en als ze komt en zegt dat het begonnen is, dan je man pas bellen. Tenzij je het voor je gevoel nu alleen niet trekt, dan is het anders natuurlijk. Maar ik zou zelf denk ik de vlos bellen als je twijfelt of het begonnen is of niet en je bent alleen.

2. winnietje

winnietje Niet meer actief

heb de vk gebeld. Ze dacht dat het sterke voorween waren als het krachtiger word met name in de buik moest ik gelijk terug bellen in ieder geval bedankt

3. Female24

Female24 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    2.595
    0
    0
    met die pijn de onderrug begon het bij mij ook! dus succes :p

4. winnietje

we zullen zien :d hoe s het bij jou jenniffer?

5. Tammie26

Tammie26 Bekend lid

18 dec 2007
    656
    0
    0
    Rotterdam
    Was ook benieuwd hoe het hier was maar nog geen bericht zou ze dan toch bezig zijn of haar wondertje al in haar armen hebben?

6. winnietje

Hier vannacht niks gebeurd. Heb alleen nog nooit zo lekker geslapen :D. Ben wel heel benieuwd naar Jennifer

7. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    ben ook benieuwd!

winnietje: jammer dat er niets gebeurd is vannacht maar een nachtje lekker slapen is ook wel fijn natuurlijk :)

8. winnietje

zeker weten dat was alweer een tijdje geleden. Maar ben blij dat ik het heb meegemaakt weet ik ook hoe dat voelt :D Alles heeft zijn voordelen. Dan vanacht maar:p dan is manlief ook lekker thuis. Heb wel het idee dat mijn buik een stuk gezakt is. Of zal dit gekheid zijn?

9. Juffie1984

Juffie1984 VIP lid

16 nov 2007
    10.986
    116
    63
    kan best hoor.. mijn buik hangt ook al erg laag. maar goed zegt nog niet zo veel volgens mij..

10. lizab

lizab Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.467
    1
    0
    planner kraamzorg
    Drenthe
    Ik ben benieuwd of het idd begonnen is bij de TS.

Spannend.

11. Nala

Nala Fanatiek lid

29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    Bij jou dus niets winnietje... Jammer, maar je hebt nog alle tijd. Een nachtje lekker slapen is ook niet verkeerd ;)

En van mamajennifer nog geen nieuws he... Die heeft het vast druk met andere dingen :D .

12. mamajennifer

mamajennifer Actief lid

Dag meiden!

Sorry dat ik gisteravond niks meer van me heb laten horen.. Maar ik had gewoon erg veel last van die weeen.. Ik was dus gister onder de warme douche gegaan en toen bleven de weeen hetzelfde. En het werd minder naarmate het later werd. Dus het waren gewoon oefenweeen denk ik.. Of dat ze aan het indalen is..
    Heb vannacht ook iets beter geslapen als de nachten daarvoor.

Sorry sorry sorry..

Hoe gaat het met winnie?

13. winnietje

heey jennifer. Precies hetzelfde als bij jou. Alleen had ik toch even de verloskundige gebeld voor de zekerheid. En ook gewoon heerlijk geslapen. Vandaag is het gewoon weer ontzettend stil en rustig. Wel harde buiken maar niet met pijn :D . we wachten rusitg af. Ben wel heel benieuwd nu. Jennifer rustig aan en succes. Laat even weten hoe het verder met je zwangerschap gaat. Leuk om te lezen haha

14. Nala

Nala Fanatiek lid

29 okt 2005
    1.236
    1
    0
    Groningen
    Je hebt het wel spannend gemaakt zeg :D. Jammer dat het nog niet doorgezet heeft. Op naar de volgende weeen zullen we maar zeggen.

15. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Oeeeeeh, ik beleef bijna mijn eigen spanning van de eerste bevalling weer helemaal opnieuw :) Wat maken jullie het spannend!

Toi toi toi en succes met de laatste loodjes en straks de bevalling!

16. mamajennifer

mamajennifer Actief lid

Jaja, vind het wel spannend hoor allemaal...
    Wat kan ik van de bevalling verwachten?
    Krijg ik een makkelijke of pijnlijke bevalling?
    En natuurlijk vraag ik me af wanneer ze zich aanmeld voor haar grote avontuur?

Want ik begin het nu echt zat te worden.
    Ik heb nu constant wel last van die indalingsweeen!
    Die steken onderin bij mijn schaamstreek...

Hoe gaat het met Winnie?

17. Merijn

Merijn Niet meer actief

Ik heb die pijnlijke voorweeen inmiddels al zo vaak gehad, dat ik er niet eens meer op reageer ;) Ben heel benieuwd hoe de echte weeen zullen aanvoelen zodra deze zich aandienen en of ik het herken als echte weeen in vergelijking met de oefenenweeen!

18. Allahinkulu

Allahinkulu Fanatiek lid

16 jan 2006
    3.608
    4
    38
    Vrouw
    Turkije
    Ik had gewoon lichte ongesteldheidspijnen onder in mijn rug en buik enzo en toen had ik toch echt weeen en dus al 4 cm ontsluiting..
    Toen ik naar het ziekenhuis ging zei zo'n zuster ook tegen mij dat de dokter me toch echt naar huis zou sturen want het was onmogelijk dat ik echt weeen had omdat ik gewoon nog liep en deed etc.
    Maar toen de dokter kwam en de weeenactiviteit ook zag op het appartaat werd ze echt boos op dat mens en zei dat ik toch echt weeen had en dat ik binnen nu en 2 uur zou gaan bevallen (duurde iets langer helaas hehe maar toch)

Dus zo zie je maar het begint niet altijd met vreselijke pijn.

19. winnietje

Heey Jennifer,

Hier alles weer rustig. Bij jou ook? Vanmorgen weer bij de vk geweest. Kindje ligt nu vast in de bekken dus misschien dat ik dat gevoeld heb. Vanmiddag moet ik mij wel laten testen op blaasontsteking voor de zekerheid.

gr Winnie

20. mamajennifer

mamajennifer Actief lid

Hey Winnie,

Bij mij is het momenteel ook rustig! Pffff
    Was afgelopen dinsdag naar de verloskundige geweest voor controle, en ze was nog steeds niet ingedaald... Wordt het nu dan ook echt helemaal zat, vooral van de pijn. Me meisje weet het wel spannend te houden zeg!

Maar gelukkig hoeven we niet te lang meer te wachten...

Liefs

Deel Deze Pagina