Ik weet dat ik precies al aandelen heb bij Kruidvat haha en dat jullie ook niet helderziend zijn, maar zou ik al een 3+ op een CB kunnen plassen morgenvroeg na het zien van deze KV test?
Ik zou nog even wachten, zonde van t geld en sneu anders als ie t niet doet. Ik zou zaterdag doen ( ik zou het helemaal niet doen die digitale testen from hell maar ok)
Met 5,2 wkn had ik de 3+, ik heb verder niet gekeken hoe donker mijn testen waren. Het is meer voor de show en niet om iets aan af te meten.
Ik zou ook nog even wachten. Bij mij duurde het een eeuwigheid voordat ik 3+ kreeg (kreeg hele tijd 2-3 weken... dus elk keer opnieuw testen gekocht.. zonde van het geld!), terwijl mijn KV's al heeeel duidelijk waren. Ik testte volgens mij pas ergens ver in de 5 weken 3+... En is allemaal goed gekomen (zie banner)
Huh dat snap ik niet. Je hebt een super duidelijke test die zowat van me scherm knalt dus duidelijk zwanger waarom zou je nog door willen testen?
Ik zie jou in allerlei topics vragen stellen over waarom mensen te vroeg testen en nu deze vraag weer enz. Het geeft 9 vd 10 x geen antwoord op de vraag. Het is fijn dat jij zoveel zelfvertrouwen hebt dat je een week overtijd 1x test en daar genoegen mee neemt maar er zijn hier veel mensen die te vroeg testen en veel mensen die graag een 3+ willen zien als bevestiging. Ik formuleer dingen soms niet zo aardig dus waarschijnlijk zeg ik het weer verkeerd maar zo bedoel ik het niet.
Superfijn voor je @Dansprinsesje. Zo spannend welke kant hij dan opvalt en zo opgelucht als het de goede kant is.
Ja ik durfde eerst niet te kijken haha Maar ik dacht bij mezelf ik zit nog in Frankrijk en als ik een nieuwe moet kopen dan kost het de helft van in België hahaha